За неизпълнените обещания

54
За неизпълнените обещания

Правите ли такива в началото на всяка година?

„Ще отслабна“ и „Започвам тренировки“ са сред най-честите обещания, които хората правят за следващата година, показва американска статистика.

Социологическо проучване показва, че покрай uоледните празници американците ще наддадат 150 милиона килограма. Килограмите се качват лесно, но се свалят трудно.

Например, за да добавите 450 калории ви е нужно само едно кафе-лате. За да ги свалите обаче, трябва да спортувате един час, предупреждава profit.bg.

Статистиката показва още, че 62% от американците си обещават, че от 1 януари ще започнат да тренират, 60%, че ще ядат по-здравословно и 46%, че ще отслабнат.

40% от хората, които започват нова тренировъчна програма, се отказват в рамките на първите 7 седмици, а 70% в рамките на първите 12 седмици.

Колко дълго продължава ентусиазма за трениране: на първия ден 100% от хората са убедени, че ще имат плочки на корема и това е само въпрос на време; на 7-ия ден са останали само 68% от ентусиастите, които си казват „много е студено навън, но няма да се откажа“; на 35-ия ден са останали само 39% от хората.

35% от хората, които си купуват карта за фитнес в САЩ, не си купуват втора след това. Само 31% от американците спортуват редовно.



Топ 10 на извиненията да не продължим да спортуваме:

1. Нямам време

2. Нямам пари (за карта за фитнес, нямам маратонки и пр.)

3. Уморен/а съм

4. Не ми трябва спорт

5. Тренирането ми е скучно

6. Децата не ме оставят на мира

7. Моят съпруг/гадже и т. н. не ме подкрепя

8. Вече ми е късно да започвам

9. Не обичам да спортувам

10. Накрая винаги се отказвам



Вместо да се залъгвате с горните 10 фрази, може компромисно да последвате тези 10 съвета на специалисти:


1. Ползвайте стълбите, а не асансьора

2. Правете упражнения по време на рекламите

3. Тренирайте сутрин

4. Направете играта с децата си по-натоварваща за вас физически

5. Правете нещо, което е приятно и гори калории – като танците

6. Записвайте си какво сте правили

7. Пускайте записаното в свой блог или форум, където има спортуващи като вас

8. Намерете си приятел/ка, с който да спортувате

9. Изработете си система за награждаване за старание

10. Направете тренирането игра



Добави коментар