Релаксация с медитация

63
Релаксация с медитация

Как да се освободим от стреса?

Стрес и напрежение всеки ден. Напрегнати сме и постоянно изпитваме чувство за тревожност. Релаксацията е сигурен начин за успокоение и преодоляване на това усещане, както и път към “прочистване” на съзнанието.

При повечето хора слушането на музика, разходка в парка, дългата и гореща вана или четенето са начин за отпускане и релакс. При други обаче желаното справяне с напрежението не е така лесно. Те имат нужда да се научат как да релаксират.

Медитацията се счита за един от най-ефективните методи за постигане на това. Предлагаме ви начин, с помощта на който можете да отпуснете мускулите и сетивата си и да се отдадете на пълна почивка и презареждане...

Първо трябва да се намери тихо и спокойно място, на което няма да се появи никой, за да прекъсне занятието. Преди началото трябва да се направят няколко упражнения, за да се освободи напрежението в мускулите.

Трябва да се настаним удобно, без значение дали е в седнало или в легнало положение. Напрягаме се леко, след което трябва да започне отпускане на всяка част от тялото, като се започне от краката и се стигне до лицето и главата.

Мислено трябва да се премине всяка част от тялото, като мислим за топлина и релакс. Негативните мисли се „отпращат“ от съзнанието, може да си представим как те се отдалечават.

Не трябва да се опитваме да се отпуснем, а просто да оставим напрежението в мускулите и да им позволим сами да се освободят от него. Съзнанието трябва да се „прочисти“. Много хора постигат това, представяйки си спокойно и красиво място.

След това оставаме в позата около 20 минути, поема се дълбоко въздух и отваряме очи. Не бива обаче да ставаме веднага, а да останем така за няколко минути.



Добави коментар