Как да ускорим метаболизма преди, след и по време на работа

183
Как да ускорим метаболизма преди, след и по време на работа

Работата в офис не е оправдание да качвате излишни килограми!

Вярно е, че офисната работа може негативно да се отрази върху здравето на човека. Дори нямаме нужда от доказателства.

Когато изчислите колко време седите пред компютъра, телевизора и в обществения транспорт или автомобила, ви остава едно съвсем ограничено време за активни занимания.

Като резултат се понижава метаболизма, тъй като се понижава количеството на постъпващия кислород в организма. Това на свой ред може да стане причина за развитие на различни заболявания, преждевременно стареене и т.н.

За да предпазите здравето си, трябва редовно да правите физически упражнения и да се храните балансирано. Ето няколко тайни при храненето, които положително се отразяват върху скоростта на обмяна на веществата.

Сутрин: яжте пълноценна закуска

Пълноценната закуска е залог за добър запас от енергия в продължение на целия работен ден. Именно първият прием на храна стартира метаболизма след сън.


Изследване, публикувано в американско списание на тема диетология, сочи, че жените, които не пропускат закуската, консумират по-малко калории в течение на деня.

Залагайте на бавни въглехидрати и протеини.

В течение на деня: пийте чай от матча

Заменете напитките, съдържащи кофеин, с японски зелен чай матча. Благодарение на високата концентрация на категихи, тази напитка ускорява метаболизма и повишава нивото на енергията в тялото.

Катехити притежават „термогенни свойства“, което спомага за превръщане на мазнините в енергия.

След работа : интензивна тренировка


Най-ефикасният начин за стимулиране на метаболизма са редовните интензивни тренировки. Учените нееднократно са доказвали, че високоинтензивните тренировки стимулират ускоряването на обменните процеси в организма.

Кардио упражненията повишават честотата на сърдечните съкращения и съществено повишават нивото на метаболизма по време на тренировка.

Затова не се отказвайте от пътечката за тичане!



Добави коментар