Как да преживеем понеделника

48
Как да преживеем понеделника

Начини за настройване

Още един понеделник от живота ни започва. В случай, че не сте в най-добрата си форма в първите му часове, можете да се настроите на положителна вълна, благодарение на няколко изпитани метода. Представяме ви някои от тях с надеждата да направим работната ви седмица по-успешна и удовлетворяваща.

Сложете си слушалки
Учени от университета в Мисури неотдавна установиха, че хората могат да подобряват настроението си като слушат ритмична музика. В рамките на експеримента настроението на участниците било повлияно в положителна посока след като организаторите им пуснали произведения на Странивнски.

Изпотете се за 20 минути
Някои хора често използват термина "пик на ендорфина", за да характеризират повишеното си настроението, вследствие на физическо натоварване. Изследвания показват, че 20 минути кардиоупражнения подобряват настроението за следващите 12 часа.

Изяжте нещо рибно
Мазните риби снабдяват организма ни с омега-3 ненаситени мастни киселини - те представляват хранително вещество, стимулиращо доброто настроението. Ниските нива на серотонин в тялото са свързани с депресия и агресия, а допаминът, който се съдържа в омега-3 мастните киселини, е вещество, което отговаря за приятните усещания.

Подишайте ето така...
Вдишайте през носа, задържете дъха си, докато не изпитате лек дискомфорт. След това бавно издишайте. "Пет подобни вдишвания ще ви накарат да се почувствате по-добре", твърди Линда Блер, клиничен физиолог и автор на книгата "Ключът към спокойствието".



Добави коментар