Четири вредни навика, които практикувате през уикенда

156
Четири вредни навика, които практикувате през уикенда

Те не ви позволяват да се наспите, а така почивката ви е непълноценна

Случва ли ви се да мине уикендът, но да продължавате да се чувствате уморени и недоспали? Ние ще ви предложим как да коригирате тази неприятна тенденция. Възможно е виновниците да са:

1/ Спите твърде много

Прекалено много сън не е на добре. Когато режимът ви на спане не е редовен, вие подривате своя природен цикъл. Това не означава, че през уикенда не бива да спите малко повече или следобедно време, но е важно да не се успивате.

Придържайте се към не повече от 30 минути повече, отколкото в обичаен ден.

2/ Прекалено много алкохол

Консумацията на алкохол може да ви изиграе лоша шега и да превърне уикенда в период не за почивка, а за възстановяване. Това обаче означава, че няма да можете да се насладите на качествен сън и пълноценно възстановяване.

3/ Прекалено малко физическо натоварване

Изследвания показват, че отсъствието на физически занимания през двата почивки дни може действително да повлияе негативно върху качеството на съня. Поради това е желателно да посветите 10 минути за гимнастика сутрин и няколко минути за йога вечер. Разбира се, разходките са задължителни!

4/ Прекалено много филми и тв

Ленивият уикенд, който се изразява в гледане на филми и тв програми, може да ви се струва идеален план, но всъщност по-скоро ще повлияе негативно върху съня ви. Тялото почива, но мозъкът е в постоянна активност.



Добави коментар