12-те навика на здравите и красивите хора

123
12-те навика на здравите и красивите хора

Ако не всички, усвоете поне няколко от тях

За да бъдете здрави, щастливи и енергични, не е необходимо да ядете само салата. Напротив! Можете да се чувствате добре в кожата си, стига да спазвате тези 12 навика.

Разхождайте се всеки ден по 30 минути

Можете освен да ходите, също така и да тичате, да карате колело или пък да тренирате 30 минути любим спорт. Вашите тяло, ум и талия ще са ви благодарни.

Сънят – много е важен!

Колкото повече пренебрегвате нощната си почивка, толкова повече проблеми със здравето ще имате. Сънят е важен за понижаване на риска от заболяване, стимулира отслабването и ни зарежда с енергия за новия ден. Спете минимум 7 часа и не повече от 9 часа на нощ.

Пийте повече вода

Тя е важна за оптималната хидратация на тялото. Зарежда с енергия и понижава калорийния прием.

Консумирайте храна осъзнато

Ако ще се храните по-дълго време, това ще стимулира процеса на отпускане и наслада от храната. Не яжте забързано!

Бройте стъпките си

Използвайте прост педометър или приложение на телефона си. Правете по 10 000 стъпки дневно.

Разтягайте се

Така ще бъдете в добро настроение. Необходими са само няколко секунди разтягащи упражнения.

Закусвайте ядки

Този избор е в полза на здравето. Подбирайте онези ядки, които са богати на протеини. Те засищат повече.

Правете интензивни упражнение в продължение на няколко секунди

Изследвания сочат, че 30-секундните спонтанни упражнения, изпълнявани с висока интензивност, могат да понижат нивото на холестерола и риска от сърдечно-съдови болести.

Избавете се от вредната храна

Ако у дома имате шкафче с любими прегрешия, елиминирайте го.

Почивайте си

Отделяйте няколко минути дневно, в които да се отпуснете и да се преборите със стреса. Правете почивки, когато работите на компютър. Четете книга преди сън. Слушайте музика и т.н.

Пробвайте системата 80/20

Пробвайте през деня да консумирате 80% здравословна храна и само 20% нездравословна.

Гответе храната, която консумирате

Ядете ли прекалено много? Количеството на калориите в храната, предлагана в ресторантите, е голямо. Ако искате да ги намалите, приготвяйте ястията у дома.



Добави коментар