10 начина да се събудите без кафе

73
10 начина да се събудите без кафе

Готови ли сте за такава промяна?

Не са минали и 10 минути, откакто будилникът е извънял, а вие стоите пред кафе машината и се опитвате що-годе да започнете деня. Звучи ли ви познато? Напълно ви разбираме!

Кафето е съюзник на мнозина от нас, когато става дума за сутрешно събуждане.

Съществуват обаче 10 здравословни трика, които ще ви помогнат да се заредите с настроение и енергия без чаша кафе наоколо.

Готови ли сте?

1. Променете начина, по който се събуждате.

Традиционната аларма звучи доста тревожно. Никой не харесва този ужасен звук. Открийте мелодия, която ще ви събужда с усмивка. По този начин стимулирате положителната си настройка.

2. Въведете втора фаза на събуждането.

Вместо да натискате копчето и да спирате будилника, а след това да се излежавате в леглото с кисела физиономия, направете друго. След спирането на алармата станете и поседете така в леглото си. Използвайте времето за проклятия, за да влезете в кондиция.

3. Светнете! Веднага!

Очевидно тъмнината пречи на естествения процес на събуждане. Затова е важно рано сутрин да запалите светлините у дома.

4. Разтегнете се.

Сутрешната йога е важна не само заради това, че зарежда с енергия. Когато се поразтегнете добре, вие събуждате тялото и така е по-лесно да стартирате деня си.

5. Изяжте нещо протеиново.

Лесно е да вземете едно кексче и да го ометете за секунди. Сутрин ви трябват протеини - това е горивото, което зарежда тялото и ума. Кисело мляко, яйца....

6. Пуснете музика

Вижте още: 8 луксозни джаджи за любителите на кафе

Подберете сутрешна музика, която да ви дарява с настроение.

7. Посмейте се добре.

Смехът е природен лек. Той може да ви извади от сънливостта и да ви зареди с положителни емоции. Намерете начин да се забавлявате сутрин.

8. Поразговаряйте с партньора си.

Веднага задвижeте мозъка си. Използвайте сутрешните минути за разговор с партньора. Или пък позвънете на приятел, който ще ви вдъхнови и ще ви накара да се чувствате щастливи.

9. Движете се повече.

Разтягането може да не е достатъчно. Както и танцуването в ритъма на музиката, която сте пуснали в сутрешните часове. Добавете още малко физическо натоварване. Изкачване на стълби или пък слизане по тях, още докато тръгвате към работата.

10. Изпийте чаша зелен чай.

В него също присъства кофеин. Освен това скорошно изследване сочи, че зеленият чай се отразява положително върху здравето на кожата. Разгледайте щанда в магазина - ще се удивите колко интересни съчетания има със зелен чай.



Добави коментар