Искам да прегърна теб, не корема ти

98
Искам да прегърна теб, не корема ти

Глътнал си топка?

С годините мъжете започват искрено да вярват, че появилото се коремче не е недостатък на фигурата им, а своеобразен символ на мъжка зрялост и семейно щастие. Ако попитат жените по този въпрос, вероятността да чуят друго мнение е много голяма.

Биреният корем е сред основните причини, поради които един мъж трябва да се замисли за спазването на диета. Появата на тумбак, напомнящ бременна жена в последните седмици преди термина, се дължи основно на три причини:

14 железни причини да не отслабвам


- заседнал начин на живот и прекалено време, прекарано зад волана – отслабване на косите мускули на корема;
- възрастово и стресово изменение на хормоналния баланс – фигурата придобива женски тип, натрупване на мазнини по корема и бедрата;
- и, разбира се, преяждане – включително прекомерна употреба на бира и газирани напитки.



Натрупването на мазнини в областта на корема не само не прави мъжете по-красиви и привлекателни, но и един от индикаторите за здравословен риск. Например, при ръст около 170 см и обиколка на талията повече от 94 см, при мъжете рискът от възникване на остра коронарна недостатъчност, диабет, повишено артериално налягане се оценява като среден. Когато талията нарастне до 101 см, рискът е вече висок.

Ще помогне ли диетата в борбата с откровено забележимото коремче при мъжете – отговорът е – да, ще помогне. Най-добри резултати може да постигнете, като съчетаете промяната в хранителното меню с повишаване на физическата активност.

Диетата за мъже трябва да отговораря на няколко условия – да бъде балансирана и умерена, като включва храни, богати на цинк и магнезий, тъй като те са необходими за тестостерона.

Много цинк има в храни като:
- рибата и морските продукти, сусама, тиквените и слънчогледовите семки, какаото, вареното говеждо месо, кокосовите и кедровите ядки, овеса, лещата, пресните горски плодове, сред които отличници са малината и черницата.
Много магнезий има в храни като:
- какаото, соевото брашно, фасула, пълнозърнестия хляб и сушените плодове.



Добави коментар