6 грешки във фитнеса

95
6 грешки във фитнеса

Фитнесът е най-популярното място, на което можем да влезем във форма за горещите летни дни

Фитнесът е най-популярното място, на което можем да влезем във форма за горещите летни дни, в които ще ни се наложи да се разхождаме по плажа без тениска. Някои от новаците в залата отиват с огромна мотивация, но се отказват, понеже не забелязват резултат или се контузват. Това се случва поради ниска организация или просто дезинформация. Ето няколко грешки, които много от прохождащите спортуващи допускат.

Потенето на пътеката преди щангите. Разместването на кардио и силови тренировки е много неприятно за организма. 30-минутния крос на пътеката може да вдигне пулса и да засили горенето на калории, но щом застенете под лоста ще изпитате умора, а може и да стигне до сериозна контузия, да изпуснете тежестите върху себе си например.

Забравянето на шишето с вода. Някои форуми казват, че пиенето на по-малко вода по време на тренировка, ще изразходим повече калории. Ако не пиете вода между сериите, органите могат да се нагреят и да се стигне до неприятни последствия, завършващи в болнична стая.

Много приказки, малко натоварване. Във фитнеса винаги може да намерите стар приятел, да откриете жената на живота си, но все пак, помнете защо сте там. Може да се окаже, че приказвате повече отколкото тренирате на практика.

Вижте още: Скулпторите на звездните тела

Пропускане на загрявката. Добрата стара физзарядка винаги ни е предпазвала от сериозни контузии. Скачането на въже също е много полезно за загряването на всички мускулни групи, преди да легнете под лоста с 80кг.

Няма нужда от крака. Ако си мислите, че краката се натоварват само с ходене, се заблуждавате. Групите мускули на бедрата и прасците се изчистват и оформят най-трудно – затова клякайте повече.

Разточителни почивки. Ако се загледате в залата, винаги ще забележите човек, който прави огромни почивки между натоварванията. При загубата на интензивността в една тренировка, се губи и нейният ефект. Почивките трябва да траят максимум 30 секунди.

За максимален ефект от натоварванията, винаги се консултирайте с инструктор преди да започването на нова тренировка. Винаги приемайте тренировката като важна част от вашето здравословно физическо състояние.



Добави коментар