3 диети, които ще се харесат на мъжете

265
3 диети, които ще се харесат на мъжете

Защото някой май е опънал блузката отпред

Ако си готов да преминеш на здравословно меню, което да стегне фигурата ти за предстоящия летен сезон, тези диети най-вероятно ще ти харесат. Така поне ги определят специалистите – не много строги, но по нрава на мъжете.

„Диета-светофар” – тя получи широка популярност, благодарение на простотата и оригиналността си. Продуктите се делят на три условни цветови групи:

- „зелени” храни може да се яде по всяко време и в количество на корем. Към тях се числят морските продукти, зелето, зелените зеленчуци, краставиците, несладките ябълки, морковите, цитрусите, обезмаслените кисели млечни продукти.

Кавгите поддържат фигурата

- „жълти” храни може да се ядат от сутринта до 18 часа. Към тях приспадат макароните и кашите, храни от многолистно тесто, варени колбаси с минимално количество мазнини, кренвирши, нетлъсто месо, шоколад, бонбони, обезмаслени кашкавал и извара, плодове и сушени плодове, кетчуп, подправки, кафе и сухо вино.

- „червените” храни са забранени! В списъка са млякото, майонезата, тлъстото месо, шампанското, пирожките, тортите, сладоледът, сладките газирани напитки, белият хляб, фаст фуд.

Звездите, мразещи брака

„Диета ABS” – тя е популярна сред младите мъже в САЩ и Европа. Названието й идва от най-предпочитаните продукти в нея almond (бадеми и други ядки), beans (бобови храни) и spinach (спанак и други зелени зеленчуци).

Ако се чудиш колко калории дневно се приемат при тази диета, не е необходимо да смяташ. Необходимо е обаче да си набавиш протеин на прах, а също така 2-3 пъти седмично да посещаваш фитнес залата.

„Диета Тур дьо Франс” – тя се отличава по това, че е ориентирана към мъжете, които спортуват много.

За закуска в тази система на хранене може да избираш между порция пълнозърнести овесени ядки с плодове или три хлебчета с кленов сироп или пълнозърнеста филия хляб с фастъчено масло.

Втора закуска: мюсли или три бисквити от пълнозърнесто брашко и сушени плодове или сандвич с пилешко месо и резен кашкавал.

Обяд: порция броколи с домати и кашкавал или пилешко месо на грил с ориз.

Вечеря: две порции кисело мляко или спагети, но без сос. Трети вариант – два сандвича с пилешко месо и кашкавал. Задължително от пълнозърнест хляб.



Добави коментар