Женска армия срещу излишните килограми

143
Женска армия срещу излишните килограми

Кажете „да” на груповия фитнес

Искате да имате хубава фигура, но буквално след седмица самостоятелни занимания вече ви е скучно? Пробвайте груповите занимания – от йога до спортни танци.

Освен че няма да ви доскучаят бързо, тъй като в момента можете да избирате от десетки такива занимания, физическото натоварване става в компания и настроението често е приповдигнато.

Защо груповите занимания са по-ефективни?
Има жени, които винаги си намират извинение – боли ги глава, крак, ръка, нос и т.н. Груповите занимания са удачен избор поради няколко причини:
- купувайте си абонамент – той ще ви накара да не пропускате час, все пак дали сте пари – за нова фигура или на вятъра? Сами решете;
- с вас работи треньор, който определя натоварването, което можете да издържите. Освен това следи здравословното ви състояние и разнообразява упражненията – момент, който куца при самостоятелните тренировки;
- ваете фигурата си в компанията на съмишленици. Освен това тренирането в група провокира духа на съперничеството и конкуренцията.

Вижте още: 5-те врагове на плоския корем

Какво по-добро от това да имаш постоянен стимул!
- поглеждайки се в голямото огледало в залата, можете ясно да придобиете представа за ефективността от тренировките. Груповите занимания дисциплинират.

Какви занимания да изберете?
Ако искате да разпуснете след натоварения ден, заложете на йога, каланетика и пилатес.
Ако сте натрупали отрицателна енергия и искате да я свалите от плещите си, запишете се на кардио-фитнес, кикбокс, бойни изкуства и т.н.
Ако мечтаете да бъдете силни, доверете се на силовите тренировки, които съчетават аеробика с упражнения за сила и издръжливост на мускулите.

Ако работите на компютър, но обичате движението, запишете се на танци.



Добави коментар