Във форма след раждането

46
Във форма след раждането

Кога и с какво да започнете

За съжаление, малко жени могат да се похвалят със стройна фигура след раждането. Списъкът от оплаквания и претенции към собствения външен вид при всички е почти еднакъв – натрупани излишни килограми, лоша стойка, спад на тонуса.

По време на бременността една родилка свиква да стои и да ходи с изместен център на тежестта – коремът е издаден напред, а гърбът е извит назад. Това не само променя осанката и походката, но и предизвиква болки в кръста.

Не чакайте този проблем да се разреши от само себе си! След раждането трябва да бъдете най-красива и здрава – не само заради себе си, но и за съпруга и детето си.

За щастие, позитивната настройка и правилно подбраните физически натоварвания могат да ви помогнат да превъзмогнете този проблем. Вижте как можете бързо да си възвърнете формата след раждане!

Кога можете да започнете тренировки

Лекарите препоръчват на родилките да изчакат 3-4 месеца след раждането, преди да се подложат на сериозни физически натоварвания и да започнат да възстановяват мускулния си тонус.

Тялото ви има нужда от време, за да се адаптира. Не забравяйте, че натоварванията трябва да се увеличават постепенно. Изтощителните тренировки и строгите диети са много стресиращи за организма.

Какво да изберете

Специалистите ви препоръчват да изчакате 6-8 седмици, преди да започнете да правите упражнения за стягане на коремните мускули след естествено раждане. След цезарово сечение периодът на почивка е 3-4 месеца.

През първите седмици след раждането не се препоръчват и упражнения, натоварващи областта на гърдите. Затова през този период забравете за активните тренировки, силовата аеробика, буйните танци и др.

Не се отчайвайте, ако ви влекат именно по-активните “забранени” упражнения! Ще стигнете и до тях, веднага щом организмът ви се адаптира към повишените натоварвания. Има много алтернативи на фитнеса.

За възвръщане на стройната фигура и подобряване на настроението са много подходящи танците. По време на танц човек произвежда хормона на щастието – ендорфин.

Имат благотворно влияние върху увереността в себе си и помагат да се отървете от комплексите си. Освен това те ще ви помогнат да разкриете отново женствеността си и да изпитате удоволствие от движението.

Стречинг – комплексна програма за разтягане и укрепване на мускулите. Непременно предупредете треньора си, че се възстановявате след раждане, за да изключи той от програмата ви натоварванията върху коремните мускули!

Упражненията на пръв поглед изглеждат лесни, но изискват много работа и усилия. Предимството на стречинга пред други практики е отсъствието на резки натоварвания. Стречингът е чудесна загрявка преди танци, тъй като укрепва мускулите и прави тялото по-стегнато, а ставните връзки – по-еластични.

Боди-балет (основи на класическата хореография) – в тази основна програма участват всички групи мускули. Първата половина от тренировката става до парапета, втората вече се провежда в самия салон.

Движенията до парапета се правят с обърнати навън пръсти на краката, изпълняват се високи повдигания на полупръсти. Това ще развие връзките на стъпалата ви и ще ви помогне да подобрите осанката си. Освен това стъпалата ви ще станат по-силни и здрави и ще можете без проблем да носите високи токчета дълго време.

Положението на корпуса по време на упражненията смъква напрежението от бедрата, което позволява да изпънете коремната зона и да смъкнете излишните тлъстини по талията и бедрата. През цялото време на тренировката ще трябва да сте с глътнат корем, което ще му помогне да стане по-плосък.

Тренировките “на земя” натоварват още повече мускулите, което ще ви помогне да сте по-издръжливи. След класическия танц ще сте готови и за редица други танцови коли!

Стрип-пластика – тя комбинира физическо натоварване, разтягане и красив женствен танц с удоволствие от всяко движение. Упражненията за изнасяне на тежестта, свиване на диафрагмата, вълнообразни движения на тялото и изпсвани с бедрата осморки са чудесни за оформяне на коремната област и стягат страничните мускули, бедрата, седалището и кръста, правят гърба по-силен, а осанката ви – идеална.

Първите тренировки стават с обувки с плоска подметка, после се преминава към обувки на висок ток, което ще ви осигури перфектна форма на прасците.

Упражненията разтягат гърба, кръста, задните мускули на бедрата и долните коремни мускули. Стрип-пластиката ще ви отърве от болките в кръста и ще ви позволи да разнообразите интимния си живот.

Съвети:

1. Преди да започнете, настройте се, че ще продължите тренировките за дълъг период от време и ще ги посещавате редовно. Бърз ефект най-вероятно няма да постигнете, а дори и да успеете – той сигурно ще е краткотраен.

2. Повярвайте във възможностите си и бъдете сигурни, че ще успеете! Най-важното е да не се самокритикувате – забелязвайте всички постигнати от вас резултати, хвалете се наум и най-важното – не се спирайте на средата! Положителният емоционален заряд ще повлияе добре на общото ви самочувствие и на външния ви вид.

Включи се в анкетата на dete.bg и woman.bg и спечели награди



Коментари

Коментар: 1
lBHfuTbKLgR

There’s a seecrt about your post. ICTYBTIHTKY


  • 1

Добави коментар