Упражнения за женско самочувствие

153
Упражнения за женско самочувствие

Фитнесът ни прави красиви и здрави

Фитнесът ни прави красиви и здрави. Особено ако се занимаваме редовно и сериозно. В Интернет можете да намерите много специално разработени програми за повишаване на женското самочувствие.

Ние се спряхме на програмата на Нина Радзиевска.

Упражнение №1: Скръстете краката по турски и изправете гърба си. Ритмично стягайте мускулите на дупето и перинеума, като прилагате максимално усилие. Направете 10-30 повторения.

Упражение №2: Седнете на пода и разтворете краката си встрани. Наклонете се напред, като поддържате гърба равен. Опитайте се да докоснете пръстите на краката, след което се върнете в изходна позиция. Повторете упражнението 6-8 пъти. Накланяйте се с две ръце към десния и към левия крак. Правете по два наклона към всяка страна.

Упражнение №3: Легнете на пода и повдигнете краката си нагоре. Вдигнете раменете от пода. Правете „нощица”, кръстосвайки и разтваряйки краката си. Три серии по 10 повторения.

Упражненията подобряват успеха

Упражнение №4: Легнете по гръб и сгънете краката, като поставите стъпалата на широчината на таза – възможно най-близо до дупето. Хванете с ръце глезените си и повдигнете туловището си нагоре. Трябва да се опирате в земята само със стъпала и рамене. Фиксирайте извивката и задръжте 20 секунди.

Дебелите не искат диета

Упражнение №5: Стоейки на левия си крак, сгънете десния и сложете стъпалото му на лявото бедро. Приседнете и се постарайте да запазите равновесие 10-15 секунди. Повторете упражнението с десния крак.



Добави коментар