Упражнения за идеално женско дупе

394
Упражнения за идеално женско дупе

Виж ме сега!

Една от най-проблемите зони от женското тяло, а и мъжкото, както се убедихме преди време, е дупето. На това място при нежната половина на света се натрупват мазнини и се образува целулит. За да имате идеална линия в областта на дупето и бедрата и да се избавите от мазнините, трябва да изпълнявате редовно упражнения за дупето. Но не какви да е упражнения, а най-ефективните за целта!

Правете ги редовно поне месец – само така ще забележите, че усилията ви дават резултат. Упражненията, които сме ви подготвили, не са сложни и изискват единствено около 30 минути на ден. Дами, можете да ги правите както у дома, така и на всяко друго удобно (но и прилично) място. По-голямата част от комплекса от упражнения оказват влияние не само върху мускулите на дупето, но също и върху мускулите на краката и бедрата.

Най-ефективните упражнения за дупе

1. Застанете изправени с лице към опора. Тя може да представлява гърба на стол или пък стена. Започнете да правите махове назад, като вдигате петата нагоре и към себе си. Направете по 20 маха с всеки крак. С времето увеличавайте натоварването. По време на упражнението, което бори целулита, задължително стягайте корема и напрягайте мускулите на дупето.


2. Застанете в изправена позиция, като краката са разположени на широчината на раменете. Съвсем леко можете да раздалечите стъпалата встрани. Изпълнявате присядания, тазът ви трябва да падне малко под нивото на коленете. След това се изправяте. Повторете упражнението в две серии по 15 повторения. През следващите дни и седмици увеличавайте полека натоварването, като можете да завишите повторенията и сериите или пък да държите в ръцете си гирички от 1-2 кг.

Митове за извайването на красива фигура

3. Легнете по гръб, изпънете ръце покрай тялото си и разтворете леко краката си. Повдигайте и отпускайте таза си, без да изкривявате гърба. Изпълнете 20-30 повторения. Това упражнение представлява едно от най-ефетивните домашни упражнения за дупе, което тренира не само мускулите на дупето, но и тези на бедрата и корема.

4. Изходното ви положение е на четири крака. Ръцете са опрени да лакти. Изправете главата и раменете. Правете махове с краката първоначално 10, а след това леко сгънете крака в коляното и направете още 10. Повторете упражението с другия крак. Направете няколко серии според възможностите ви. Ако мускулите ви болят, починете си малко и продължете.

Голямо дупе?

5. Седнете на пода, разтворете леко краката встрани, ръцете са фиксирани на тила, а лактите сочат встрани. Започнете да „ходите” с помощта на дупето – първо с дясната буза, след това с лявата. Така, докато стигнете до бройката 60. След това се върнете назад. Правете упражнението бавно, като постепеннно увеличавате темпото.

Трикове за секси дупе

6. Застанете на колене, а ръцете сложете на кръста. Отпускайте бавно таза и седнете на дясната буза на дупето. Върнете се в изходното положение и след това отпуснете надолу таза към лявата буза. Направете колкото можете повторение. Важно: не сядайте върху краката си. Така се губи ефектът от упражнението.



Коментари

Коментар: 1
женски дупета


  • 1

Добави коментар