„Умните“ малки закуски и как да планирате здравословен ден

48
„Умните“ малки закуски и как да планирате здравословен ден

Нека да си представим, че започвате здравословна диета

Нека да си представим, че започвате здравословна диета. Пълноценна закуска? Готови сте! Следва хранителен обяд. Имате го. Но с времето, когато часовникът отиде към 15:00, копнежът за нещо сладко започва да надделява и мисълта за вкусните шоколадови бисквитки от съседното кафене става твърде изкушаваща. Няма как да спрете да си ги представяте и след като не се съсредоточите в работата си, просто отивате и купувате няколко от тях. Грешка!

Не казваме, че не може да хапнете. Просто трябва да изберете правилната закуска.

Ето едно кратко и много полезно ръководство за „умни закуски“, които ще ви помогнат да не прекъсвате режима си.

1. Не чакайте твърде дълго между храненията

Ако чакате да огладнеете, за да започнете да търсите нещо за хапване, най – вероятно ще вземете първата вафла, която видите. Заслужава ли си? Затова си подсигурете нещо предварително и хапнете когато усетите глад.

2. Заредете се с ядки

Сега идва въпросът какво да имате под ръка – ядки. Сложете си малки порции – по 30-40 грама и ги дръжте под ръка. Дъвчете ги бавно и ще видите как ще ви заситят.

3. Хидратацията

Дехидратацията често може да бъде объркана за глад, затова пийте вода, билков чай…

4. Не бързайте

Закусвайте бавно и се фокусирайте, докато ядете - това ще ви спре да преяждате, просто защото не обръщате внимание. Колко пъти сте ходили на кино и поглеждате надолу, за да видите празна кутия с пуканки след 10 минути?!

 5. Опитайте смути

Те са лесен начин да включите храни, които иначе не харесвате като спанак, къдраво зеле, авокадо и плодове в диетата си.



Добави коментар