Три съвета за плосък корем

616
Три съвета за плосък корем

Летният сезон е към края си, но това не значи да се отпускаме

Съществуват много начини за постигане на плосък корем. Днес подбрахме три от тях. Решихме, че колкото и съвети да има, колкото и експертни мнения да чуем и прочетем, трябва да заложим на подход, който работи при самите нас.

Да пробваме с тези три начина:

Плосък корем с фитбол


За да се снабдите с отлична форма и плосък корем, препоръчително е да започнете да правите упражнения с фитбол. Колко пъти седмично? Три пъти. Основните упражнения са простички: легнете върху топката, разположете я под долната част на гърба си, скръстете ръце на гърдите си. Напрегнете мускулите на корема и се постарайте да повдигате тялото си, без да отлепвате рамене от топката. Повторете това упражнение от една до три серии по 12-16 повторения.



Как да приберем корема след раждане

Чрез диета към плоския корем: не обръщайте внимание на захарта

Постарайте се съкратите до минимум консумацията на захар. Дори ако ви е посилите, откажете се от нея. Тя не носи на организма ни никаква полза – това е продукт, който провокира редовно главоболие и умора и повишава риска от трупане на килограми, да не споменаваме риска от развитие на диабет. Консумацията на захар въздействие неблагоприятно и върху кожата ни.

Плосък корем без спортуване

Друг подход – заложете на пълнозърнестия хляб

Този тип продукти са много полезни за храносмилането и не вредят на фигурата, така като обичайното брашно. Пълнозърнестият хляб нормализира и подобрява обмяната на веществата, а също така засилва имунната система ня организма ни.



Добави коментар