Стройни крака без бричове

198
Стройни крака без бричове

Готови за лятото

Модните критици са сигурни, че през сезона пролет-лято бричовете няма да са на мода – нито по краката, нито по панталоните. А зимата често ни „украсява“ с излишни и неуместни форми. Как да се превърнем до лятото в онази жена от мечтите си? Ако получаването на букети и признания в любов е въпрос на чакане, краката ви не са! Погрижете се сами за тях...

Вземете краката си в ръце!

Ако желанията, възможностите и формите ви позволяват (и ви подстрекават) да пробвате нова фитнес-програма, тичайте към фитнес-салона. Там ще ви помогнат бягащата пътека, уредите за трениране на външната част на бедрото и степ-аеробиката. Винаги обаче можете да отделите един час на фигурата си, облечени с потник и шорти и изпълняващи прости упражнения...

Застанете изправени, с дланите на талията. Вдигнете ляв крак, сгънат в коляното, нагоре, докато бедрото не застане паралелно на пода. После отпуснете плавно надолу. Починете 1 секунда, след което вдигнете изпънат ляв крак колкото можете по-високо и пак отпуснете бавно. Редувайки ляв и десен крак, направете по 20 повторения за всеки. Важно е упражнението да се прави бавно, за да се натоварят пълноценно мускулите.



А сега малко игра с топка. Легнете на пода, сгънете краката в коленете и опънете ръцете покрай тялото с изправен гръб. Стиснете между коленете си гумена топка и си представяйте, че искате да съберете крака. Стискате топката ритмично, усещайки натоварването във външната и вътрешната част на бедрата.

За стопяване на бричовете ще ви помогнат и дълбоките клекове. Дръжте гърба изправен и не навеждайте тялото напред на повече от 30 градуса. Клекнете толкова ниско, колкото ви позволява равновесието, след което бавно се изправете до изходна позиция. Отбягвайте резките движения и тласъците, всичко трябва да става плавно. Направете 3 серии от 20 повторения.

Застанете на четири крака. Представете си, че държите ваза на стъпалото си (много скъпа и имаща сантиментална стойност). Повдигнете крак нагоре, свивайки коляното, но толкова внимателно, че да не изпуснете вазата. После отпуснете също толкова внимателно надолу. Направете 20 повторения, без да докосвате пода с коляното. За всеки крак се искат общо 3 серии от по 20 повторения woman.bg.

А сега домашна SPA. След упражненията е задължително да вземете горещ душ и да разтриете интензивно проблемната зона с хавлиена кърпа или специална ръкавица за баня. Масажът ще подобри кръвообращението в дадените части от тялото ви.

И още нещо важно – музика за душата. Ако мързелът тотално разрушава всичката ви мотивация за стягане на фигурата, пуснете си най-любимите си танцувални песни и танцувайте, все едно сте на дискотека... Само не забравяйте и за упражненията!



Добави коментар