Степ аеробика за стройни крака

1005
Степ аеробика за стройни крака

Стройни крака още това лято!

Един от основните страхоне на жените, когато искат да направят краката си по-стройни и релефни, е да не би да прекалят с натрупването на мускули. Заниманията със степ аеробика изключват такова развитие на събитията.

Да, основната част от тялото за трениране по време на часовете са краката. Но за да постигнете нежелания ефект, се налага да използвате доста по-наторващи упражнения и в достатъчно бързо темпо.

Ако казаното от нас не ви успокоява, съветваме ви да се обърнете към треньор, който ще състави за вас комплекс от упражнения, гарантиращи минимална вероятност за натрупване на прекалено много мускулна маса.

Упражнения за идеално женско дупе


Степ аеробиката представлява танцови движения, изпълнява на специална платформа – степер. Височината му може да се регулира. От височината на степера зависи нивото на сложност на упражненията. За новаци е препоръчително тя да 15 см, а за професионалисти – 20-25 см.

Ето няколко упраженията, които можете да опитате у дома:





Добави коментар