Полезни навици за плоско коремче

395
Полезни навици за плоско коремче

Лятото е към своя край, но другото може да посрещнете в още по-добра форма

Всяка жена иска да има красив корем. Ежедневните изморителни тренировки понякога не помагат да се приближим до целта. Затова е важно да подберем правилно не само упражненията, но и навиците си.

Яжте плодове
Ежедневната консумация на плодове не само ще ви дари с плосък корем, но и ще подобри храносмилането. Не пийте сокове, яжте плодовете!

Не всички салати са добър избор
Ако целта ви е да имате плосък корем, то салати, в чийто състав има броколи или карфиол, не са добър избор. Тези зеленчуци провокират издуване на корема.

Движете се повече
Постоянното движение помага да се горят калории. Откажете се от асансьора, изкачвайте стълбите до дома и офиса пеша.

Пийте вода
Храносмилателната система работи по-добре, когато в течение на деня приемате достатъчно вода.

Фибри
Те са важни за обменните процеси и храносмилането.

Редовни тренировки
Плоско коремче без тях не може да се получи. Редувайте кардио упражнения с интервални тренировки.



Добави коментар