По-слаба фигура

99
По-слаба фигура

В пет стъпки

Смяната на хранителния режим често се оказва доста сериозно предизвикателство.

Онези от вас, които са решили „да влязат в релси” с килограмите за новия сезон, е добре да не предприемат драстични мерки, а да обърнат внимание на следващите здравословни съвети, които ще ви дадем.

Гответе си сложни ястия



Множество проучвания сочат, че можем да отслабваме чрез готвене. На колкото по-сложни рецепти залагаме, колкото повече време прекарваме в приготвянето на храната, толкова по-малко от нея ще приеме в последствие. Мозък лесно може да се манипулира с помощта на аромати, цветове и текстури на различни продукти, посочва woman.bg.

Лист на калориите



Шеговито наричаме листчето, закрепено с магнитче за хладилника, върху което ежедневно можем да записваме всяка храна, която сме приели през деня. Направете си подобен експеримент и с изненада ще установите колко ненужни калории сте приели, без дори да се усетите. Листчето на калориите е прекрасен начин за справяне с безразборното похапване.

С аромат на ванилови свещи



Диетолози неведнъж са говорили за чудодейните свойства на ваниловия аромат, въздействащ директно върху чувството на глад. В този ред на мисли, припомняме, че една ароматна свещ, разнасяща благоухание у дома или в офиса, може да потисне апетита.

Вкусни пюренца



Те са едни от най-приятните и здравословни вкусотийки, които можете да си позволявате по време на хранителен режим. Домашно приготвено пюре от спанак и моркови, например, е превъзходен начин за зареждане на организма с витамини.

Използвайте съвсем малко сол



Време е да намалите приема на трапезна йодирана сол. Най-добре ще е, ако я замените с морска или хималайска сол. За сметка на солта увеличете количеството и разнообразието от подправки, с които овкусявате ястията. Можете да заложите също така на чесън, джинджифил и лимонов сок, които горят калории.



Коментари

Коментар: 1

  • 1

Добави коментар