Плосък корем след раждане

921
Плосък корем след раждане

Да се възстановим отвътре навън

Да започнете с фитнес и упражнения след раждане се оказва не толкова просто. Всъщност, това може повече да ви навреди, отколкото да ви бъде в полза.

Независимо дали раждането е минало по естествен път, или с цезарово сечение, то упражненията за възстановяване не са първото нещо, с което можете да започнете.

Повечето лекари препоръчват да отложите активното физическо натоварване поне 4-8 седмици след раждането. Истинската тайна за изравняване на корема след бременност е да се възстановите отвътре навън, съветва woman.bg.

Заложете на кърменето


Всички знаем колко полезно е то не само за вашето бебе, а и за самите вас. Кърменето осигурява жизненоважна храна за детето и помага да изравните корема си.

След раждане матката на жената е все още доста увеличена, необходимо е време тя да се върне в нормалното си състояние. Когато бебето суче, тялото ви произвежда пролактин, хормон, който предизвиква контракции на матката. Тези контракции спомагат връщането й в нормално състояние и бързо намаляване на коремчето.



Балансирано хранене

Пълнозърнестите храни помагат за премахването на празните калории и осигуряват на организма ви витамини, минерали и хранителни вещества, необходими за правилното му функциониране. Запасете кухнята си с пълнозърнести храни, такива, които съдържат по-малко протеини, нискомаслени или обезмаслени млечни продукти и пресни плодове и зеленчуци. Хранете се често и на малки порции.



Аеробни упражнения

Правете аеробни упражнения поне 30 минути дневно, най-малко пет пъти седмично. Ходене, тичане, колоездене, плуване, аеробиката и каланетиката изгарят значително количество калории за кратък период от време.

Упражненията за горната и долната част на тялото са полезни и за коремните мускули. Защото по време на тях се ангажират почти всички групи мускули.



Коремните упражнения

И когато накрая настъпи времето на коремните упражнения, т.е. сте се възстановили напълно, започнете с тях, като постепенно увеличавате броя и сложността им.

Помнете, плоският корем след бременност или няколко раждания отнема време и няма да се случи за една нощ.



Добави коментар