Не си харесвам цвета на лицето

152
Не си харесвам цвета на лицето

Оправи го тогава!

Красотата на кожата на лицето се измерва по цвета и релефа, а също така по чистотата и сиянието. Лесно е да прибегнете до козметичната индустрия, но според нас най-успешният начин да направите кожата на лицето си неустоима е да си създадете здравословни навици.

Цветът на лицето зависи от здравето на вашата кожа. А последната е най-големият орган в човешкото тяло. Тя отразява всичко случващо се в организма ви. Само по външния вид много специалисти могат да ви прочетат като отворена книга.

Пийте повече вода
. Тялото ни съдържа предимно вода. Излишно е да споменаваме в колко много процеси участва тя. Специалисти съветват да намалим консумацията на кафе и алкохол и да увеличим приема на сокове и чайове.

Наспивайте се. Предлагаме ви да разгледаде дневния график на една съвременна средностатистическа жена.

Намирайте време за релакс. Стресът е враг. Голям враг. Страховит враг, когато не можем да го неутрализираме. Не му се давайте. Изпитвате ли в ежедневието си прекалено много стрес?

Бъдете винаги във форма. Според норвежски учени, само 12 минути дневно са достатъчни за да бъдем във форма.

Физическите упражнения ни осигуряват не само стегнато тяло, но и прекрасен цвят на лицето. Защо? Защото, например, спортът подобрява кръвообръщението, извежда токсините от организма и какво ли още не...

Хранете се здравословно. Налага се да го подчертаем за пореден път. Предполагаме, че и вие си купувате от 12-те най-вредни полуфабрикати, но си давате сметка, че лятото е идеално време за прочистване на организма и сваляне на излишните килограми . А познавате ли суперхраните в българската кухня?

Според специалиста по здравословно хранене и цялостен подход към здравето на човека Надя Петрова, необходимостта от прием на т. нар. суперхрани (храни, които обогатяват менюто с необходимите за организма елементи - витамини и минерали) нараства поради обедняването на почвата, което съответно е довело до силното намаляване на полезните вещества в плодовете и зеленчуците през последните 50 години. Петрова препоръчва да въведем в хранителното си меню пчелният прашец.



Добави коментар