Най-добрите упражнения за бързо отслабване

4276
Най-добрите упражнения за бързо отслабване

Свалете бързо сантиметри от корема и краката!

За да не сме крайни в мненията, които изказваме, ще започнем така: почти всяка жена мечтае да изглежда стройна и да има идеална фигура. На какво не се подлага красивата половина от света, за да отслабне в най-кратки срокове – драконовски диети, органичения и тежки физически натоварвания.

Нито една строга диета обаче не може да доведе до здравословно отслабване. Обаче комбинацията от специални упражнения, насочени към свалянето на излишните сантиметри – да!

Най-добрите упражнения за бързо отслабване

Защо са ефективни физическите упражнения? Защото те са важни за поддържането на човека в добра физическа форма и добро здраве. Упражненията са способни да направят това, което нито една диета не може. А балансираното хранене без комплекс от упражнения не може да донесе оптимален резултат.

Предлагаме на вниманието ви най-добрите упражнения за бързо отслабване в областта на корема, ръцете, краката и талията. Изпълнявайте тренировките редовно. Можете да ги правите у дома, а това ви освобождава от допълнителни разходи, като да посещавате фитнес зала.

Митове за извайването на красива фигура


Упражнения за корема


1. Поставете крака на широчината на раменете. Наклонявайте се напред, като веднъж с десния лакът докосвате лявото колято, а след това с левия лакът – дясното коляно.

Какво ни проваля при спазването на диета?


2. Заемете легнало положение на пода, краката не бива да се мърдат. Фиксирайте ги под дивана, например. Повдигайте тялото си, стараейки си да не прегъвате гърба.

3. Легнете на пода, а краката сгънете в коленете. Вдишайте и задържете дъха си няколко секунди. В това време вдигнете от пода раменете и главата си. Останете в това положение за известно време и след това бавно се върнете в изходна позиция.

Как Мария Илиева отслабна?

Упражнения за краката

1. Кляканията са идеалното упражнения за бързо отслабване на краката. Изпълнявайте ги бавно, като държите изправен гърба.

2. Седнете на пода, изпънете краката напред, като се опирате на двете си ръце. Повдигайте краката си нагоре – на около 10 см височина, и ги разтваряйте встрани.

3. Седнете на стол и сложете книга между коленете си. Стиснете книгата между краката си и дръжте мускулите в напрежение 30 минути.

Посочените упражнения правете в няколко серии по колкото можете повторения.

Например, започнете с 4 серии по 10-15 повторения. С времето увеличете натоварването на 5 серии по 20-30 повторения.

Очаквайте скоро продължението: бързо стягане на ръцете и талията



Добави коментар