Най-добрите тренировки за хора, които мразят упражненията

29
Най-добрите тренировки за хора, които мразят упражненията

Независимо дали презирате упражненията или просто никога не сте изпитвали желание да тренирате, знаете, че движението е важно за здравето ви

Независимо дали презирате упражненията или просто никога не сте изпитвали желание да тренирате, знаете, че движението е важно за здравето ви. Но дали причината да не искате да практикуват някакъв спорт не се крие в това, че просто не сте намерили правилното упражнение. Според скорошни проучвания има връзка между дългите периоди на заседналия живот и по-високия риск от рак, исхемична болест на сърцето, инсулт, диабет и заболявания, свързани с бъбреците, белите дробове, и черния дроб. Продължителното седене - шест или повече часа на ден, се свързва с 19 процента по-висок процент на смърт от която и да е от тези причини, в сравнение с седене по-малко от три часа на ден. Затова ето няколко идеи за упражнения, ако не харесвате тренировките.

Игри с препятствия

Някои от най-добрите дейности съчетават забавление, открито и предизвикателство. Потърсете площадки с катерене, греди за баланс или въжета, по които се ходи.

Федербал

Две хилки и перка, това е всичко, което ви трябва, за да се раздвижите с любимия от детсвтото спорт. И може да го практикувате навсякъде – в парка, пред блока и дори на плажа.

Скачане на въже

Спомняте ли си как като малки скачахме на въже? Е, не пречи да си припомним тази забавна игра и да се позабавляваме. Това е една от най-ефективните цялостни тренировки за тяло за всяка възраст.

Игра с децата


Няма дете, което да не обича да играе с мама и татко. Включете се в лудориите на малките и потичайте с тях, пускайте хвърчила, ритайте…просто се забавлявайте.

Намерете си отбор

Дали не харесвате спорта, защото го практикувате сами? Намерете си отбор и се включете в някакъв спорт – това може да е спортно ходене, тенис, волейбол…

Плуване

Не гледайте на плуването като на спорт, а като удоволствие. Това е чудесен начин да раздвижите цялото тяло и да стимулирате всички мускули. Ако не може да плувате, ето чудесна причина, за да се научите.

Разтягане

Сутрин вместо да се взирате безцелно в тавана, защо не се разтегнете. В YouTube има страхотни упражнения , които ще ви заредят и ще стимулират кръвообращението.

Танци

Заделете си няколко вечери месечно, в които да се отдадете на танци. Може да посещавате курсове, да идете на клуб, а защо не и просто да потанцувайте у дома. Бъдете себе си и раздвижете цялото тяло.

Разходка

Колкото и да не ви се вярва, но ходенето е сред най – полезните движения, които може да практикувате. Просто обуйте удобни обувки и излезте. Изберете горска пътека или просто прекосете града – важното е да правите по 10 000 крачки на ден!

 

 



Добави коментар