Най-добрите пролетни диети

264
Най-добрите пролетни диети

3 начина да отслабнете за лятото

Пролетта е сезон, особено активен , когато става дума за спазване на диети. Темата за отърваване от излишните килограми с наближаването на лятото става все по-актуална и гореща. Че кой не иска да изглежда добре в оскъдно облекло? Със сигуност не помагат правилата – не яж след шест часа, прави гимнастика и се движи възможно най-много.

Представяме ви няколко полезни диети

Лека пролетна диета – продължава 7 дни. Можете да я повтаряте 3-4 пъти в годината. Диетата е предназначена предимно не като метод за отслабване, а като начин за прочистване на организма. Основава се на консумацията на храни, бедни на протеини.



По време на диетата е препоръчително зеленчуците – моркови, цвекло, репички и ряпа, да рендосвате на ситно. На едро ренде обработвайте тиквичките. Режете лука на филийки, а също така краставиците. По този начин ще запазвате в най-голяма степен витамините и минералите в състава им.

Първа закуска: Можете по избор да изядете 3 сухара, 40 грама хляб със семена, салата или овесени ядки с рендосана ябълка и зеленчуци.

Втора закуска: 40 грама хляб със семена и чаша зеленчуков сок без захар.

Обяд: Салата по избор

Следобедна закуска: 40 грама хляб със семена и зеленчуков сок без захар.

Вечеря: 2 сварени средно големи картофа, неголяма салата или пък зеленчукова супа.

След първите два дни в менюто трябва да добавите мляко и млечни продукти – препоръчва се приемът на 15 грама протеини дневно. За да подобрите резултатите от диетата, необходимо е да пиете ежедневно минимум 2 литра вода.

Пролетна диета

Можете да ядете на корем зеленчуци, нотрябва да се откажете от сладките плодове.



Закуска: 12 грама извара, 2-3 филии хляб, лъжица мед или кафе без захар.

Втора закуска: 1-2 плода, зелени зеленчуци – чушки, краставици.

Обяд: Порция супа без мазнина. Постно говеждо месо, телешко или пилешко без кожа. Гарнитурата се състои от 3 супени лъжици зелен грах и пресни зеленчуци.

Следобедна закуска: 1 филия хляб, зеленчуци, овкусени с една чаена лъжица растително масло, 125 грама извара.

Вечеря: 1-2 плода, нискомаслено кисело мляко – една кофичка.

Винаги преди ядене изпивайте 200 мл вода.

Зелево-зеленчукова диета

Тази диета е препоръчителна за хора, които не страдат от стомашно-чревни заболявания. Тя се прилата веднъжн на месец в продължение на 3 дни.

Диетата се състои основно от зеле в комбинация с други зеленчуци и добавки.

Закуска: Салата от прясно зеле, моркови, краставици, копър, чесън – не се добавят захар и сол. Можете да ядете такава салата в неограничено количество.

Обяд:Задушени зеленчуци – тиквички, зеле, пресен лук, морков, домати, ябълка, зелени подправки. Задушавайте в растително олио.

Вечеря: Плодова салата на основата на зеле – зеле, ябълка, горски плодове, малина, ягода. Добре разбъркайте всички съставки.



Основни правила:
1. Минимум консумация на сол и захар. Най-добре използвайте вместо сол подправки.
2. Яжте бавно и се наслаждавайте на храната.
3. Приемайте на хапчета хранителни добавки с минерали.
4. Не съчетавайте храната с четене на книга или гледане на телевизия.
5. Забравете за алкохола, газираните напитки, сметаната, шоколада и сладките изделия.
6. Пийте много вода.
7. Спортувайте.
 



Добави коментар