Най-добрите дамски обувки за разходки

70
Най-добрите дамски обувки за разходки

Какво да търсите в обувките за ходене

Ходенето е изключително подценена форма на тренировки. То трябва да се разглежда като тренировка, еквивалентна на бягането или джогинга, тъй като има собствени предимства пред изброените два спорта. Има ясни разлики между хората, които ходят на разходка ежедневно, и тези, които не го правят.

Ходенето може да подобри циркулацията, да намали телесните мазнини, да поддържа вашите стави, да подсили мускулите ви, да подсилва енергията през целия ден и дори да намали риска от болестта Алцхаймер !

Повечето хора често си взимат обувки за бягане, вместо обувки за ходене, тъй като не знаят основните различия между двата вида, производителите са помислили за различни обувки за бягане и за разходка.

Разлика между обувки за ходене и обувки за бягане

Разликата се чувства веднага, когато ги обуете. Един човек, който ходи, първо стъпва на пета, за разлика от този, който бяга.

Имайте предвид факта, че производителите полагат повече старание в производството на обувки за бягане, отколкото за обувки за ходене, така че това, което може да ви изглежда еднакво, всъщност може да покаже огромна разлика за вас, когато ги използвате.

Обувките за ходене обикновено са леки и по-гъвкави в сравнение със значително по-тежките и нееластични обувки за бягане. В последната колекция гуменки от Stiletto ще намерите удобни и качествени предложения.

Какво да търсите в обувките за ходене

Гъвкавост и лекота

В този случай трябва да се уверите, че обувката, която сте избрали, е гъвкава и лека. Причината, поради която ще се нуждаете от лека обувка е, че е по-лесно да се движите с тях по всяка повърхност. Същото важи и за гъвкавостта.

Един добър начин да се провери дали обувката е твърде гъвкава или е достатъчно, е да се опитате да завъртите подметката й. Ако се завърти до известна степен, без да се обърне напълно, то това е точната еластичност.

Дишаща, но с добра форма

Опитайте да се разхождате около 30 минути, преди да пробвате обувките. Тогава кракът ще бъде малко отекъл. Когато носите обувката, можете да определите дали тя ще ви лепне перфектно след продължителна разходка или ще бъде прекалено стегната. Вашите обувки обаче не трябва да са твърде стегнати.

Уверете се, че между пръстите на краката и върха на обувката са останали почти 1,3 сантиметра. Страните не трябва да са прекалено стегнати до точката на нараняване, но те не могат да бъдат и твърде свободни.

Равна подметка

Петата ви докосва земята първа, когато ходите, така че ще имате нужда от обувки, които стъпват равномерно. Въпреки това, тъй като съм сигурен, че не знаете, няма атлетична обувка, която е напълно плоска. Разликата във височините може да бъде от 10-30 милиметра въз основа на който и да е дизайн, който избирате. Ако сте си избрали дамски кецове от DMR, използвайте ги за нещо друго, не за тренировъчната разходка.

Ако петата ви е много по-висока от тази на пръстите на краката, тогава ще създавате по-голям натиск и в резултат на това ще се образуват мехури на пръстите на краката.

Подплънка

Всички обувки за ходене имат някаква подложка в тях. Подложката може да направи ходенето ви много приятно и удобно. Обикновено това е подложката, която спестява на крака ви натъртвания, мехури или удари от каменисти повърхности.



Добави коментар