На празен стомах в залата не се влиза

169
На празен стомах в залата не се влиза

Яж, яж, яж!

Хората, които посещават фитнес залите, няма как да не са били предупреждавани поне веднъж да не идват на тренировка току-що яли. Диетолози от Англия обаче установиха, че фитнесът на празен стомах може да е опасен за здравето.

Диетологът Найджъл Денби сравнил резултатите от тренировки на празен и сит стомах. В заключение специалистът установил, че показателите на гладните спортисти били по-лоши, отколкото на похапналите.

Защо?


Защото по време на тренировка на празен стомах се унищожават мазнините, които са необходими на организма за попълване на енергийните нужди.

Като резултат се понижава не само общата резултатност от тренировките, но и метаболитните процеси в организма.

Женска армия срещу излишните килограми


Да се натъпчете преди тренировка обаче също не е правилно. Идеалният и приемлив вариант преди заниманията във фитнеса е купичка овесени ядки с мляко и банани.

След тренировка в залата не забравяйте да възвърнете загубената енергия. Можете спокойно да посегнете към храна, богата на протеини – извара и млечни коктейли.

Как да приберем корема след раждане?



Добави коментар