Лято е, а ти отново не си отслабнала

110
Лято е, а ти отново не си отслабнала

Забрави или не успя?

Лято е, късаш се отвътре от яд, че за поредна година не си успяла да свалиш натрупаните излишни килограми. Разбираме те напълно. В момента смяташ, че изживяваш поредния кошмар, следствие на липсата ти на дисциплина и достатъчно силна воля.

Помисли отново върху възможностите на самостоятелните тренировки. Те дават пълна свобода и са добър начин да се научите на самоорганизация, ако ви липсва такава. Как да организирате тренировките така, че да не се откажете още в началото?

1. Гонете целта си. Когато тренирате, не се застоявайте на един тип натоварване. Редувайте различни видове бягания – с подскоци, бързо и бавто темпо. Освен това можете да разнообразите със скачане на въже. Ако нямате проблеми със сърдечно-съдовата система и опорно-двигателния апарат, не се бойте от високия пулс! То ще се отрази благоприятно на метаболизма ви.
2. Обърнете внимание на храненето. В стремжа си да сте в добра физическа форма не забравяйте, че хранетето има решаваща роля по отношение на здравето. Яжте храни, които са минимално преработени, съдържат протеини и малко сол и захар.
3. Определете си цел. Поставяйте си реални цели. Колкото по-реална е целта, толкова по-възможно е да я осъществите и да не загубите стимул да продължите.
4. Работете над слабите си страни. Ако не ви харесва дадено упражнение, най-вероятно няма и да ви се получи. Редувайте любими с нелюбими упражнения.



5. Занимавайте се редовно. Настройте се, че целите ви изискват постоянна работа. Добрата физическа форма, въпреки желанието на мнозина, не се постига изведнъж.
6. Намерете единомишленици. Когато нямате приятел за подкрепа, търсете съвета на професионалист.
7. Влагайте максимума от себе си, когато тренирате. Помнете също така, че каквото и да правите, трябва да подхождате към него с любов, иначе няма да има оптимален ефект.



Добави коментар