Лесно стегнато дупе

1021
Лесно стегнато дупе

Заложете на упражнения за мързеливци

Упражненията във фитнеса са отличен начин да тонизираме тялото и да направим мускулите по-здрави и силни. Вдигането на гири и въртенето на педалите на велоергометъра обаче не са единствените начини за тренировка. Съвременният човек е зает и рядко намира време за спортуване. Ако пък успее да "открадне" няколко часа, то умората от работата и упражненията във фитнеса водят до голямо изтощение.

За да избегнем неприятната преумора, учените съветват да заложим на т.нар. упражнения за мързеливци. Те са много прости, кратки и могат да се изпълняват, докато вършим рутинните си всекидневни дейности. Въпреки че не са силови, тези малки физически трикове могат да направят тялото по-силно и здраво, пише вестник "Монитор".

Бодра гимнастика

Сутрешната физзарядка сякаш остана в миналото, но специалистите препоръчват да не я пренебрегваме. Едно от най-лесните упражнения, които можем да направим още докато сме в леглото, е протягането. Изпънете ръцете и краката и стегнете мускулите. Останете така поне 15 секунди, след което се отпуснете. По-амбициозните могат да опитат и с повдигане на бедрата: както си лежите вдигнете краката така, че да застанат под ъгъл от 90 градуса спрямо тялото. Пет-шест повторения на това упражнение са напълно достатъчни на ден, а изпълнението им отнема не повече от две минути.

Интервално ходене

Интервалното ходене е полезно за сърцето, топи калории и мазнини. Това е много просто упражнение, което цели да забърза метаболизма на организма. Когато имате няколко минути на ден за разходка или просто трябва да се придвижите от точка А до точка Б пеша, изпробвайте интервалния принцип. Според този способ трябва да се редува много бързо темпо с много бавно. Така се задвижва кръвта, дишането се ускорява и организмът се чувства като след едночасова интензивна тренировка.

Вижте още: Упражнения за идеално женско дупе

Изваяни задни части, докато чакаме автобуса

Чакате трамвая или автобуса на спирката - не губете време. Направете няколко упражнения за краката и корема и подобрете стойката. Много е просто - застанете на пръсти, стегнете тялото и останете в тази поза за 30 секунди. После стъпете на цяло стъпало и се отпуснете. Повтаряйте упражнението всеки ден - за стегнати бедра и дупе. Отнема няколко минути.

Шамари преди лягане

За да имате стегната и тонизирана кожа на корема и задните части, трябва често да ги масажирате. Този "ритуал" отнема не повече от две минути и може да се изпълнява преди лягане. Докато се въртим в завивките и чакаме съня да дойде, може да разтрием внимателно корема с крем, като движенията са кръгови в посока на часовниковата стрелка. За стегнато дупе пък може просто да се пошляпаме отзад няколко пъти. Това "упражнение" действа като антицелулитен масаж и ако го прилагате всеки ден преди лягане, ще успеете да разбиете мастните депа в подкожния слой и да се сдобиете с по-стегната и гладка кожа.



Добави коментар