Как отслабват вечно заетите

144
Как отслабват вечно заетите

Стига с това "утре"!

Работната седмица не позволява да отделяме кой знае какво време, за да си приготвим специлана храна, според новата диета. Трудно е и да отделяме поне един час за фитнес залата. Казвам поне час, защото все пак трябва да заделите време, за да отидете, да се преоблечете, да тренирате и да се преоблечете и приберете. Определено няма да ви стигне 1 час!

На пръв поглед отслабването изисква не само много желание и сила на волята, но и време. Как да се справим с последния проблем?
Ще ви разкажа за няколко прости похвата, които позволяват да се придвижим към целта – отслабването, спестявайки време.

1. Откажете се от принципа „всичко или нищо”
Дори най-малката стъпка по пътя към целта е нещо добро, отколкото нищо. Не сте успели да отидете до залата и следователно това е знак от съдбата, че и тази вечер можете да се натъпчете с понички? Не. Надеждата, че утре условията ще са по-добри за диетата ви, е лъжовна.

2. Намалете порциите
Измисляйте дневното си меню и купувайте необходимите продукти – звучи трудоемко, нали? Защо по-добре да не обмисляме кой знае колко менюто, просто да намалим порциите! Нито ще трябва да отделяте време за отиване до магазина, нито ще се налага да давате пари извън отделените в бюджета за храна за цялото семейство.

3. Не пропускайте ядене
Пропускът на прием на храна може да ви се струва отличен начин да отслабнете, когато нямате време. Не сте намерили време за ядене и хоп! 500 калории по-малко. Но това е лош начин да гоните целта си. При него забавяне метаболизма си, а вечерта, когато най-накрая се доберете до храна, така се наяждате, че затормозявате храносмилането си.

4. Фитнес на порции
Ако не можете да отделите цял час за занимания във финсена, тогава разделете този час на 4-5 части. Десет минути бързо ходене сутрин, 15 минути по време на обедната почивка, прибиране у дома без асансьор и още 20 минути упражнения у дома.



5. Внесете минимални промени в хранителните си навици
Махнете майонезата и я заменете с горчица. Махнете газираната вода и пийте вода с лимонов сок. Откажете се от захарта в кафето или чая и я заменете с мед.



6. Не седете, когато можете да стоите



7. Използвайте времето, прекарано със семейството и приятелите
Вместо да организирате вечеринка у дома, по-добре организирайте спортна среща на площадката пред блока!

8. Оборудвайте дома си с мини спортна зала
Тъй като време за ходене на фитнес може да нямате, най-доброто решение е да вкарате фитнес залата у дома!



9. Използвайте мобилни приложения и устройства за здравословен начин на живот.
Например педомер или пък програма на телефона, която отчита колко км сте извървели днес.



Добави коментар