Как да отслабнем: съвети от звезден диетолог

268
Как да отслабнем: съвети от звезден диетолог

Крис Хемсуърт й се доверява!

Зимата може да е сурава. Да ни кара да се навличаме, но едно е сигурно - тя ще свърши. Какво ще покажете, когато се запролети - добре набъбнало коремче или пък запазена фина фигура, зависи от вас!

Диетологът на звезди като Крис Хемсуърт и Фърги е готов да ви даде ценни съвети.

По думите на Кимбърли, за да свалите излишните килограми, е желателно да изберете диетата на Аткинс или да спазвате палеотичната диета. Така ще свалите максимум килограми само за седмица. Този ефект обаче ще бъде краткосрочен.

"Никога не съм имала клиент, който иска да свали само килограмите. Винаги искам да коригирам самото разбиране за хранене, за да може човек да разполага с повече енергия и кожата му да стане по-красива и здрава", отбелязва Кимбърли Шнайдер, консултант по хранене и фитнес треньор на холивудски звезди.

Ето ги правилата на Кимбърли:

1. Енергично утро

Вместо да посягате към чашата с кафе, заложете на чаша вода с лимон.

Тази напитка съдържа витамин С и ензими. Освен това прочиства черния дроб и подготвя организма за прием на храна.

Изпийте кафето по пътя към работата.

За стремящите се към стройност, желателно е да консумирате не кафе, а смути.

Рецепта: две чаши вода, шепа спанак, шепа маруля, сок от половин лимон, 3-4 резена целина, банан, праскова и ябълка.

2. Никакви яйца сутрин

Кимбърли смята, че омлетът на закуска е глупава идея. Тя е убедена, че организмът трудно преработва яйчения белтък сутрин.

Съвсем скоро отново ще сте гладни и ще искате да изядете нещо сладко.

3. Надробявайте, а не изстисквайте

Шнайдер не поддържа увлечението по сокове и диетите на тяхна основа. Според нея многото фруктоза и калории въздействат негативно върху нивото на захарта. По-добре е да си направите смути. Клеткачката проичства организма от шлаки и токсини.

4. Протеините

Замислете се наистина ли трябва да приемате толкова много протеини. Неумерената консумация вреди на черния дроб.

5. Научете се да съставяте меню

Започвайте обяда или вечерята в ресторанта със салата. Не се бойте от апетитните закуски и супата. Помислете предварително какви продукти ще изберете - протеинови или въглехидратни. Ако ще ядете пилешко месо, съчетайте го с броколи, а не с картофи.



Добави коментар