Как да надхитрим постоянния глад?

114
Как да надхитрим постоянния глад?

За да отслабнем

Ако сте от хората, които въпреки всичките си усилия не успяват да свалят излишните килограми, все пак има решение на проблема. За да се справите с постоянното желание за храна, трябва да обърнете внимание не само на това какво ядете, но и колко често се храните. Ето няколко съвета:

Не пропускайте закуската

Закуската е най-важното хранене за деня и това не е просто приказка от времето на нашите баби и дядовци. Пълноценната закуска сутрин подобрява концентрацията, паметта, зарежда ни с енергия. Здравословната закуска е комбинацията между пълнозърнести храни, млечни продукти и плодове. Протеините и фибрите засищат и няма да изгладнеете до обяд.



Хранете се редовно

Хапвайте на всеки три часа и половина. Обменните процеси се ускоряват след всяко хранене. Затова се хранете често и с малки порции. Ако гладувате, метаболизмът ще се забави с цел пестене на хранителните вещества, съветва Дарик радио.

Хранете се бавно и се наслаждавайте на храната

Ако се храните прекалено бързо, много по-вероятно е да преядете. Мисленето, помирисването и гледането на храната задействат клетките, отговорни за храносмилането. Така позволявате на сигнала, че сте се нахранили, да достигне до мозъка.


Добави коментар