Историята на няколко майки: как свалих килограмите след раждане

410
Историята на няколко майки: как свалих килограмите след раждане

Движение и полезна храна са в основата на успешното отслабване

Ако имахме личен треньор и съветник по хранене, които да са постоянно до нас, би било чудесно. Но се оказва, че те не винаги са ни необходими. Защото обикновените майки имат също свои трикове и правила, които следват, за да влязат във форма след раждането.

Включете бебето си в упражненията

Сложете бебето в кенгуруто и започнете да клякате. Така си имате допълнителни тежести за укрепване на мускулите.

Отделяйте по 10 минути на ден

Когато получих ОК от доктора ми, шест седмици след раждането, започнах да карам велоаргометър по 10 минути на ден, казва Валери от Хюстън. Бебето беше непосредствено до мен и можех да реагирам ако има нещо. Постепенно увеличих сесиите до 1 час, 5 пъти в седмицата. Бях с по – добра форма, дори и преди бременността.“, добавя тя.

Вземете си количка за тичане

Този начин за сваляне на килограмите е избрала Кармен от Западна Вирджиния. Тя започва с малки сесии джогинг, като стига до 4-6 км. 11 месеца след раждането тя вече тежи 30 кг по – малко.

Прегърнете бебенцето и тренирайте

„Две седмици след раждането сложих бебето в кенгуру и започнах да ходя. Така аз тренирах, а то беше щастливо са усеща допира ми“, казва Ашли от Атланта.

Упражнявайте се навсякъде

Майката на три деца Челисти от Калифорния казва, че за нея няма значение къде е, за да тренира. „Седнете на стол с добра стойка, издишайте, докато притискате корема в гръбнака и задръжте за три секунди. Направете 15 повторения. Това помага за укрепване на коремните мускули."

Направих си диета

Венеса от Ню Джърси споделя, че преди да роди е яла много ориз и мазни храни. След раждането ги е заменила изцяло със свежи плодове и зеленчуци. Ефектът е бил впечатляващ.

Останах във фирма през цялата ми бременност

 

Майката на две деца Мелани реално не е спирала да тренира. След като разбира, че е бременна, тя не прекратява тренировките си, но ги намаля и ги прави по  - леки. В упражненията включва кардио и малки силови тренировки. Седмица след раждането на дъщеря си започва по 20 минутно ходене, три пъти седмично. 



Добави коментар