Грешките при отслабването 3

132
Грешките при отслабването 3

Ето още две от тях

Вече ви показахме първите две части на материала за сериозните грешки, които можем да допуснем, докато отслабваме. Тях можете да видите тук и тук.

Днес продължаваме с трета част на статията:

Изтощителни тренировки



Ако никога не сте спортували и при това страдате от наднормено тегло, изтощителните тренировки не са за вас. Те могат да доведат до понижаване на костната маса, развиване на сърдечни проблеми и подтискане на имунната система.

Навлизайте в света на спорта умерено и постепенно. Започнете с ежедневни дълги разходки пеша, вземете си карта за басейн. Когато теглото ви спре да се понижава, без да е достигнало желаните цифри, можете да увеличите натоварването.

Тренировките трябва да протичат под надзора на инструктор и да се избират само онези упражнения, които можете да правите редовно. Ако се увлечете по фитнеса, а после спрете да посещавате залата, мускулите ще се превърнат в мазнини и усилията ви ще се окажат напразни.

Тютюнопушене



Всички знаем за вредата от тютюнопушенето. Съществува обаче мит, според който отказването на цигарите неминуемо ще доведе до напълняване.

Цигарите не изгарят мазнините и не понижават апетита. Т.е. количеството изпушен дим не се отразява на телесното ви тегло, посочва woman.bg.

Да, никотинът ускорява обмена на веществата, но това е незначителен положителен ефект, на фона на огромното количество негативни последици, изписани с големи букви на всяка кутия цигари.



Добави коментар