Гимнастика в пола

70
Гимнастика в пола

Раздвижваме краката, дупето, корема и гърба

Съвременият начин на работа – на бюро по 8-9 часа дневно, съсипва с времето физическата устойчивост на човешкото тяло. Ден след ден тялото ни се преуморяват и започват да се обаждат различни болежки. За да избегнем неприятните последствие, е препоръчително да правим раздвижвания на всеки 30 минути работа на стол. А защо да не изпълним няколко упражнения в комбинация, за да стимулираме кръвообръщението и да поразбудим мускулите си!

За дамите, чието работно облекло е пола, има няколко упражнения, които могат да изпълнят с лекота!


За краката: Застанете до прозореца и погледнете през него. Погледайте известно време в далечината, за да релаксирате очите си. Държейки се на прозореца, стегнете всяка една част от тялото си. След това сложете ръце на кръста. Преместете единия си крак леко назад, а опорния крак – лего сгънете. Корпуса на тялото трябва да се наведе леко напред. След това започнете да извивате крака си малко по-бързо, като петата трябва да се движи по посока – дупето. Идеята не е да правите упражнението твърде бързо, тъй като когато го правите с умерена скорост, се усеща най-добре натоварването върху мускулите. Направете по 20 повторения с всеки крак.

За дупето
: Както сте прави, съберете краката и леко прикленете, като сложите ръце на кръста. Стегнете дупето и изтеглете таза си напред. След това върнете таза назад. Направете 20 повторения, като задължително мускулите на дупето са стегнати през цялото време, когато тазът е изтеглен напред. Когато привършите серията, направете още 20 пъти същото упражнение, но в по-бързо темпо.

За корема: Седнете на края на стол и се хванете за него с ръце. Повдигайте от пода краката си – задължително изправени.

Стълби за по-добър живот


За гърба:
Седнете на стол и съберете краката. Изпънете ръцете напред и започнете да ги движите нагоре-надолу, броейки – едно, две, едно две. Изпъвайте добре мускулите на тялото си. Трябва да усетите, че стимулирате гръбначния стълб.

10 начина да запазите форма след отпуската



Добави коментар