Диетата 16:8 - всичко, което трябва да знаете

154
Диетата 16:8 - всичко, което трябва да знаете

Диетата 16: 8 е един от най-популярните диетични планове напоследък

Диетата 16: 8 е един от най-популярните диетични планове напоследък. И с основателна причина! Видяхме диетата 5:2, където ядете нормално в 5 дни от седмицата и след това консумирате по 500 калории на всеки 2 дни по избор. И докато това се оказа ефективно за повечето хора, които са го опитали, сега има нова диета, която е още по-лесна - 16: 8.

Това е по-лесен и по-последователен начин на хранене, при който избягвате онези 2 дни на глад!

Как действа диетата 16:8?

16:8 работи на принципа на часовете. Това означава всеки ден да ядете в 8 часова времева рамка и да спазвате фаст в останалите 16 часа. Най-хубавото? Не е нужно да се ограничавате до 500 калории изобщо. Докато се храните здравословно през 8-часовия период ще забележите спада на теглото.

Експертите казват, че този ограничен график дава на нашите органи шанс да обработят храната и да изгоря калориите. Плюс това, няма да гладувате, както правите в тези два гладни дни на диета 5:2.

Хю Джакман споделя, че е спазвал диетата 16:8, за да влезе във форма за ролята си във филма „Върколак“.

Кога мога да ям на диета 16: 8?

16:8 е прекъсната диета, при която в по-голямата част може да спите. Например можете да изберете 8 часов прозорец, който да отговаря на спецификите на ежедневието ви - между 10:00 - 18:00 или 11:00 - 19:00, например , Освен това можете да пиете чай и кафе извън тези часове, така че не сте само на вода!

Какво мога да ям в диетата 16:8?

Не си мислете, че може да ядете всичко, каквото поискате в рамките на 8 часа. Уверете се, че приемате балансирано мазнини, протеини, въглехидрати и фибри от плодове и зеленчуци, това означава постно месо, яйца, млечни продукти, зеленчуци, ядки и боб. Наистина е толкова лесно!

Има ли някакви ползи за здравето?

При тази диета не става въпрос само за загуба на тегло. Тя може да помогне за намаляване на риска от рак и сърдечно-съдови заболявания, да намали нивата на кортизол (това означава по-малко стрес!) и да намали възпалението. Освен това, тъй като няма да гладувате два дни в седмицата, е по-добре за вашето психическо здраве.



Добави коментар