Антицелулитно меню

69
Антицелулитно меню

Опитайте!

Войната с неприятния портокалов ефект по кожата е безкрайна, да не кажем обречена, предвид сериозния генетичен фактор. И все пак съветите по повода никога не се изчерпват. Една от многото теории по въпроса е, че начинът на хранене може да ви помогне. Ето какво трябва да знаете.

Яжте повече:

• соя, карфиол, спанак, портокали и домати – всички те съдържат подсилващия кожата лецитин;
• сьомга, орехи, бадеми и зехтин. Те са богати на мастни киселини, които оформят и изглаждат структурата на кожата;
• птиче месо, яйца и високомаслено мляко. Аминокиселините в тях ще повдигнат нивото на колагена;
• само определени плодове и зеленчуци (боровинки, ягоди, моркови, папая). Техните антиоксиданти предотвратяват измененията в тъканта;
• броколи, грах и леща, които помагат за борбата с грапавостта по кожата.

Яжте по-малко:

• масло, маргарин и зеленчукови мазнини (често срещани в различните видове пакетирани чипсове, снаксове и готови ястия);
• червени меса и свинско;
• високомаслени сирена;
• бисквити, сладки и пасти.

Всички те се смятат за подтикващи кожата към целулит храни и каращи го да изглежда още по-лошо, ако е в наличие.
 



Добави коментар