8 интериорни решения, за да не се отклоните от диетата

136
8 интериорни решения, за да не се отклоните от диетата

Този път тя ще е успешна!

Когато сме на диета и сме принудени да се ограничаваме, всичко наоколо представлява съблазън. За да не се отклоните от диетата, важно е да организирате пространството около себе си. Така няма да изпадате в дълбоки размишления дали да не изядете бонбон, или не.

1.      Сложете на видно място купата с плодове

Важно е тя да бъде на леснодостъпно място. Така, в случай че прегладнеете, няма да отворите шкафа със сладките храни.

Дайте си обещание. Всеки път, когато ви се дояде сладко, да започнете с плод.

2.      Използвайте дъска със стикери

Определете краткосрочни и дългосрочни цели, когато сте на диета. Записвайте ги със стикери и ги сложете на място, където ще ви бъдат пред погледа. Най-добре – в кухнята.

На тази дъска трябва да сложите и списък с полезни храни. Освен това може да допълните информацията и с графика с тренировките.

3.      Скрийте нездравословната храна надалеч

Повечето от нас развалят диетата си, тъй като нездравословната храна е пред погледа им постоянно. Така в изблик на глад, а и дори от скука, лесно можем да преклоним глава и да изядем нещо супер калорично.

4.      Запълнете откритите лавици с чинии

Ако в кухнята има открити лавици, махнете от тях храната и ги запълнете с празни съдове. По този начин прилагате интересно и красиво интериорно решение и се избавяте от гледката от изкушителни храни.

5.      Разпределете храната за деня на порции

Когато отслабвате, важно е да регулирате размера на храна. Ако готвите един път дневно, разделете приготвеното на порции и в отделни контейнери. Така няма да изядете повече храна от препоръчителното на един път.

6.      Сложете ред в хладилника

Сложете полезните храни, които влизат в менюто ви, на средните лавици в хладилника. Именно тях ще виждате, когато отваряте вратата му.

7.     Сложете полезните продукти на видно място

Зърнени култури като киноа, овесени ядки и кафяв ориз трябва да стоят на видно място. Сложете ги в красиви прозрачни буркани. Това е психологически трик, който ще ви приучи да се храните по-здравословно.

8.     Слагайте в отделни кошове обикновените дрехи и тези за тренировка

По този начин първо е по-хигиенично. Второ, когато дрехите от тренировките не се натрупат значително, това означава, че сте пропуснали да отидете в залата, а е трябвало.



Добави коментар