7 начина да намалим целулита

133
7 начина да намалим целулита

Без химия

Целулитът – тази оприличавана на портокалова кора кожа, която така искаме да избегнем... За да имаме красива кожа, на първо място трябва да подобрим кръвообращението си и да се отървем от токсините и свободните радикали в тялото.

Всяка жена би се радвала да се отърве от портокаловия вълнообразен вид на бедрата и другите части на тялото си. Изброените по-долу начини ще ни помогнат да намалим целулита и да се порадваме на копринено гладка кожа. При това без да прибягваме до химия!

1. Антиоксиданти и целулит

Препоръчително е да включим много антиоксиданти в диетата си – цитруси, дребни горски плодове като боровинките и екзотичния, но с много висок антиоксидантен индекс асай/акай, червени и оранжеви плодове и зеленчуци. Антиоксидантите са най-добрата ни защита срещу свободните радикали, които причиняват увреди в кожните клетки и подпомагат образуването на целулит, посочва zdrave.bg.



2. Зелен чай

Зеленият чай помага за ограничаването на видимите знаци на целулита. Той е доказано ефективен за повишаването на енергията и подпомага отслабването. Освен това зеленият чай е мощен антиоксидант, който помага да се предпазим от вредите, предизвиквани на клетъчно ниво от свободните радикали. За оптимални резултати е добре да пием по 3 чаши зелен чай на ден.

3. Полезни мазнини

Време е да заместим наситените мазнини със здравословни омега-3 мастни киселини като тези, съдържащи се в мазната риба, рибеното масло, лененото масло и ядките. Тези полезни мазнини помагат за кръвообращението. Лошото кръвообращение ограничава способността на тялото да доставя хранителни вещества на кожните клетки, което ги кара да растат на групи, а това, от своя страна, води до образуването на целулит.



4. Упражнения

Редовните упражнения са особено важни. Те помагат за изгарянето на калории и мазнини, подобряването на кръвообращението и могат да съдействат за намаляването на целулита, като повишат мускулния тонус в подкожните тъкани. Упражненията също така подобряват дренирането на лимфата, която извежда токсините от клетките. Ако тази детоксификация е бавна, това допринася за образуването на целулит.

5. Намаляване на токсините

Натрупването на токсините в тялото може да повлияе на епидермиса и да допринесе за формирането на целулит. Добре е да премахнем или ограничим токсините от тютюна, алкохола, кафето и тежките преработени храни с високо съдържание на захар и химични добавки. Освен това е важно да не забравяме да пием много вода.



6. Билки

Можем да опитаме да намалим целулита и с билки. Чаят от глухарчета помага за ограничаването на задържането на течности и за отмиването на токсините от тялото. Можем да използваме листата от глухарче и в салати или пресни сокове. Гинко билоба, билкова хранителна добавка, приготвяна от изсушените листа на дървото гинко, помага за подобряване на кръвообращението.

7. Грижи за кожата

Прилагането на външни грижи, като маски и ексфолианти с кафе, също може да подобри кръвообращението и да намали видимите знаци на целулита. Ексфолиантът с кафе е добре да се прилага по два пъти седмично. Намокряме кожата си под душа, спираме водата и в продължение на няколко минути втриваме гранули кафе върху засегнатите от целулит зони, след това изплакваме.



Добави коментар