6 сутрешни навика на стройните хора

211
6 сутрешни навика на стройните хора

Те им помагат да бъдат в идеална форма без да се ограничават в храната

Разбира се, че няма нищо по-добро за отслабването от сутрешното бягане или комплекс от упражнения. Има няколко навика обаче, които стройните хора практикуват всяко утро. Така те поддържат своята фигура в идеално състояние. Споделяме част от тях с вас.

1. Те пускат слънцето в дома си

Потокът от светлина сутрин не само подобрява настроението, но и веднага ви разбужда. Учени са доказали, че хората, които се наслаждават на ярката сутрешна светлина, по-рядко качват килограми.

Независимо от физическата активност, времето за сън, консумацията на калории, възрастта или сезона, сутрешните слънчеви лъчи се отразяват положително върху интекса на телесната маса.

2. Те не избягват маслото и хляба

Звучи ви странно? Ако искате да отслабнете, яжте сутрин сандвич с масло. Тази закуска спомага за по-ниската консумация на калории през деня.

3. Те избират правилните съдове

Ако си сипвате да ядете в купа, напълно възможно е да изядете цялото количество храна в нея. За да отслабвате постепенно и без излишни усилия, избирайте по-малки чаши, по-малки чинии и т.н.

4- Те задължително консумират на закуска протеини

Повечето хора подценяват протеините. Те приемат по-малко количество от него, отколкото лекарите препоръчват. Жените, които сутрин изяждат продукти, съдържащи 30 грама протеини, консумират по 100 калории по-малко в течение на деня.

Протеините активизират организма и понижават апетита и желанието за сладко.

5. Те се движат много

Всеки строен човек знае, че залогът на стройността е физическата активност преди закуска. За да отслабвате, тренирайте на празен стомах. Тогава се изгарят калориите от вътрешните запаси, а не от изядената храна. Достатъчни са 30 минути всяка сутрин, за да отслабнете с до 1 кг седмично.

6. Те медитират

Медитацията след сутрешната тренировка спомага за отпускане на мускулите и въвежда в ред мислите. Пет минути медитиране са достатъчни, за да се справите с ежедневния стрес.



Добави коментар