6 съставки, които да добавите към чашата с вода за здраве и плосък корем

473
6 съставки, които да добавите към чашата с вода за здраве и плосък корем

Детоксикиращата вода не е само някаква мимолетна мода

Детоксикацията с вода не е само някаква мимолетна мода.

Проучванията показват, че тя наистина помага на тялото да се освободи от токсините, да отслабне и да повиши нивата си на енергия.

Има някои полезни съставки, които да добавите към чашата си с вода -  освен лимон и джинджифил, и което е лесно да откриете у дома.

Bright Side събра няколко рецепти, които ще подобрят ежедневния ви прием на вода:

1. Вода с нейодирана сол

Солената вода прочиства дебелото черво и е подходяща за лечение на хроничен запек. Натрият помага на организма за правилното функциониране на нервната система, мускулите и регулира нивата на кръвното налягане.

Можете да изпробвате следващата рецепта, ако страдате от хроничен запек.

Рецепта:

Смесете 2 чаени лъжички нейодирана морска сол и 4 чаши топла вода. Добавете малко лимон за по-добър вкус. Изпийте течността възможно най-бързо на празен стомах.

2. Вода с чесън

Съвременната наука потвърждава множеството полезни ефекти върху здравето, свързани с консумацията на чесън. Той може да намали кръвното налягане, да подобри нивата на холестерола и да детоксикира тялото от тежки метали.

Можете да се насладите на всички тези ползи за здравето и без да го ядете. Просто го добавете в напитка.

Рецепта:

Вземете 2 скилидки чесън и ги нарежете. Изчакайте 10 минути и след това ги смесете с 500 мл вода. Оставете течността да престои поне 2 часа.

3. Вода с ябълка и канела

И ябълките, и канелата могат да ви помогнат да отслабнете и да засилите метаболизма си. Смесването на тези съставки ще добави някои важни антиоксиданти към вашата диета, включително витамини С и В.

Канелата има много ползи за здравето, включително понижаване нивата на холестерола и борба с диабета.

Рецепта:

Нарежете 2 ябълки. Добавете ги, заедно с 2 канелени пръчици, към кана с вода. Поставете в хладилника за час, за да може ароматите да се усвоят.

4. Вода със замразена краставица

Тази освежаваща напитка с аромат на краставици можете да използвате, когато ви се пие газирано или искате да хапнете нещо. Краставицата е естествен антиоксидант, като една голяма съдържа само 34 калории. 

Никога не оставяйте чаша вода до леглото си Време е да прекратите този навик.

Рецепта:

Нарежете краставица на ситно. Забразете я във формата за лед. Добавете я във водата си, когато почувствате глад или жажда. Можете също така да добавите лимон или мента, за да подобрите вкуса.

5. Вода с черен пипер

Черният пипер е отлична съставка, ако искате да детоксикирате тялото си и да отслабнете. Изследванията показват, че има антиоксидантни свойства, които могат да помогнат за предотвратяване на възпаления, преждевременно стареене и сърдечни заболявания. Освен това може да подобри нивата на кръвната захар и да понижи холестерола.

Рецепта:

Смесете половин супена лъжица черен пипер, 1 супена лъжица настърган джинджифил, 1 супена лъжица мед, 1 лимон и 2 чаши вода. Разбъркайте всичко добре.
Сварете и след това добавяйте по една супена лъжица от сместа към чашата си с вода. По възможност пийте течността топла.

6. Вода с розмарин

Полезните качества на розмарина са впечатляващи. Проучванията показват, че той може да подобри храносмилането, паметта и имунната система. Полезен е за мозъка и работи като вид неврологична защита. Приемът на вода с това растение в малки дози може да бъде приятен и полезен навик.

Рецепта:

Вземете стрък пресен розмарин. Вземете един лимон, отрежете корите му и го нарежете. Поставете резените лимон и розмарина в буркан с 0.9 литра вода. Охладете напитката в хладилник за най-малко 2 часа (или за една нощ).

* Моля, консултирайте се със специалист, ако решите да добавите към водата си някоя от тези съставки.



Добави коментар