5 сутрешни навика, които ви помагат да отслабнете

613
5 сутрешни навика, които ви помагат да отслабнете

Понякога свалянето на килограми може да изглежда като невъзможна мисия

Понякога свалянето на килограми може да изглежда като невъзможна мисия. Това не означава, че трябва да се отказвате или да променяте на 100% начина си на живот. Всъщност, няколко малки промени в сутрешните ви навици може да са напълно достатъчни, за да отслабнете и да задържите килограмите.

Вижте 10 прости сутрешни навика, които да включите във вашия режим, за да подпомогнете усилията си.

1. Яжте високо протеинова закуска

Това, което ядете за закуска, може да определи целия ви ден. За да не се изкушите с нещо вредно към 11 ч, си подсигурете високопротеинова закуска, която да ви държи сити.

2. Пийте много вода

Водата може да ви помогне да увеличите енергийните си разходи или броя на калориите, които тялото ви изгаря, в продължение на поне 60 минути. Проучване показва, че пиенето на 500 мл вода увеличава метаболитния процес.

Друго проучване доказва, че жените с наднормено тегло, които увеличават приема на вода до над един литър на ден, губят допълнителни 2 кг за една година, без да правят други промени в диетата или рутинните си упражнения. Нещо повече, пиенето на вода може да намали апетита и приема на храна при някои хора.

3. Претеглете се

Тегленето сутрин може да бъде ефективен метод за повишаване на мотивацията и да подобри самоконтрола. Според проучвания ежедневното претегляне е свързано с по-голяма загуба на тегло. Освен това, не забравяйте, че теглото ви може да се колебае ежедневно и да се влияе от различни фактори. Съсредоточете се върху голямата картина и потърсете общите тенденции за отслабване, вместо да се фиксирате върху малки ежедневни промени.

4. Повече слънце

Дръпнете завесите и пуснете малко слънчева светлина. Или прекарайте няколко допълнителни минути навън всяка сутрин. Според проучване, излагането на дори умерени нива на светлина в определени часове на деня може да окаже влияние върху теглото. Излагането на слънчева светлина е най-добрият начин, за да набавите нуждите си от витамин D.

5. Раздвижете се

Сутрешната тренировка може да помогне за увеличаване на загубата на тегло, помага за поддържане на нивата на кръвната захар през целия ден и за концентрацията. Затова отделете половин час и направете лека тренировка или разтягане.




Добави коментар