5 странни фитнес съвета

221
5 странни фитнес съвета

Не ги пренебрегвайте, работят

Съществуват много фитнес-трикове, които според експерти ни правя по-бързи, по-стройки и силни. Колкото и да е удивително, те наистина работят.

Разберете повече по въпроса, научавайки любопитни данни за 5 странни фитнес практики.

Дръжте ръцете на студено
Замисляли ли сте се да добавяте лед в бутилката си с вода? Резултатите от експеримент, проведен от сътрудници на университета в Станфорд, сочат, че жените, които по време на спорт държат в ръце бутилки със студена вода, могат да тренират значително по-дълго време, отколкото ако нямат тези предмети под ръка.

Защо? Тъй като температурата на водата влияе върху вътрешната температура на тялото на жената.

Сваляйте обувките
Една от странните тенденции във фигнеса е да се тренира на бос крак. Тази тема горещо се обсъжда от момента на излизането на книгата „Родена да бяга“ през 2009 г. Много хори започната да тренират без обувки, смятайки, че така ще постигнат повече ползи за здравето си. Битува мнение, че да се бяга на бос крак помага срещу хронична умора.

Според учени тренировките на босо понижават с 4% разхода на енергия, а това благоприятства по-продължителните тренировки.

Пийте кафе
Ако сте фен на кафето, ще се радвате да разберете, че кофеинът, постъпил в организма преди тренировка, спомага за изгарянето на повече мазнини. Освен това понижава усещането за болка в мускулите по време на занимания със спорт.



Ободрявайте се
Словесното ободряване и стимулиране по време на тренировки носи резултати, твърдят експерти. Може от време на време да си казвате „Мога да направя това“, „Аз съм достатъчно силен/силна“. Така променяте психологическата си настройка и повишавате своята мотивация.

Глезете се с шоколаводо мляко
Шоколадовото мляко не се отнася към здравословните напитки, но специалисти смятат, че то помага за възстановяване след тренировка. То има положително влияние върху възстановителния процес, тъй като съдържа протеини, калций и антиоксиданти.


Добави коментар