5 причини да не отслабвате

2897
5 причини да не отслабвате

Да поговорим за факторите, забавящи метаболизма

Не е тайна, че бързият метаболизъм предлага отлични резултати, когато искаме да отслабнем. Освен това подобрява самочувствието.

Да се ускори метаболизма е възможно чрез консумацията на определени храни, спортуване и здравословно хранене.

Искате ли да знаете кои са факторите, които забавят метаболизма? Именно те ви пречат да достигнете желаното тегло.

1/ Недостатъчен прием на млечни храни

Изследване доказва, че жените, които консумират поне три порции млечни продукти дневно, по-бързо трупат мускулната маса. Техният метаболизъм работи по-добре, отколкото при жените, които отбягват млечните храни.

2/ Температурата в спалнята

Ако е твърде висока, това не е във ваша полза. Организацията National Institutes of Health found е провела експеримент, при който е установено, че по време на сън при умерена температура мастната тъкан се изгаря по-активно. Най-добре е температурата в стаята, където спите, да не превишава 18,8 градуса по Целзий.

3/ Недостатъчно въглехидрати

Нисковъглехидратната диета помага за отслабването, но в същото време не е желателно напълно да се отказвате от въглехидратите, особено, ако се занимавате със спорт. Освен това поради дефицита на въглехидрати организмът ще започне да изгаря по-малко калории след тренировка. За да не стане това, старайте се да консумирате неголяма порция въглехидрати на всяко хранене.



4/ Лош избор на леки закуски

Вместо нискокалорични леки закуски, избирайте ядки – малко орехи стимулират процеса на изгаряне на калории.

5/ Недостатъчно активни занимания

Високоинтензивните тренировки позволяват да се изгарят повече калории, отколкото заниманията, при които правите упражнения в равномерно темпо.



Добави коментар