3 упражнения, които може да изпълнявате с детето

69
3 упражнения, които може да изпълнявате  с детето

Не оставяйте свалянето на килограмите за последния момент

Юлия Черницкая е основател на проекта fitness mama. Тя е професионален треньор и специалист по следродилно възстановяване. Майка е на четири момичета и е показала, че упражненията, които една майка прави ежедневно, не е задължително да я отделят от детето или от домашните дела.

А като резултат младата майка възстановява фигурата си и я запазва във форма.

Ако трябва да бъда честна. Аз не съм привърженик на съвместните тренировки с деца, но когато нямате друг избор, няколко упражнения ще ви послужат, пише Юлия.

Много жени прекарват около 40% от живота си край печката. Винаги може да съвместявате приготвянето на храна с фитнес, убедена е тя.

Такъв тип упражнение са маховете с крака встрани и назад. Правете по 20 повторения с всеки крак в три серии.



Следващото подходящо упражнения за майки с малки деца са присяданията. Правете по 20-30 клека в три серии.


Падове напред. Аналогично като при присяданията. Може да използвате детето като допълнителна тежест. Правете по 20 пада като редувате краката. И тук започнете от три серии.




Добави коментар