15 начина, с които можете да изгорите допълнителни калории

174
15 начина, с които можете да изгорите допълнителни калории

Изгарянето на калории обикновено не е основната ни мотивация за целуване някого

Целувка

Изгарянето на калории обикновено не е основната ни мотивация за целуване някого, но е добре да знаем, че има ползи, които не очакваме. Целувката може да изгори две до шест калории в минута, т.е за един час - до 60 допълнителни калории.

Дъвка

Можете да изгорите до 11 калории на час, докато дъвчете дъвка. Актът на дъвчене също помага да се предотврати безсмисленото хранене, така че това е допълнителен бонус.

Пейте под душа

Широко известно е, че пеенето е добре за духа. То освобождава ендорфините и понижава кортизола, което може да помогне за намаляване на стреса. Пеенето също ангажира дъха - и коремната област, поради което може да изгорите до 136 калории на час.

Яжте целина

Отдавна се говори, че целината е толкова нискокалорична, че енергията, изразходвана за ядене и усвояване, е повече от самата целина. Тя е сред храните с отрицателни калории, т.е броят на калориите, които тялото ви изгаря от акта на хранене, е повече от тези, които изяждате.

Снимайте вашата храна

Самото използване на приложението само няма да изгори калории, но проучванията показват, че визуалното документирането на вашите ястия може да помогне за намаляване на приема като цяло. Реално така си правите нещо като дневник за храната, което е един от начините да контролирате какво ядете.

Изпийте студена чаша вода

Пиенето на вода е чудесно за здравето. Студената вода ни дава метаболитен тласък, тъй като телесната температура трябва да се регулира, за да загрее течността в нашата система. Пиенето на студена вода през целия ден може да доведе до загуба на допълнителни 70 калории. Плюс това, поддържането на хидратацията, помага на тялото ви да функционира по-добре.

Подправете храната си

Според изследване хора, които са добавят половин чаена лъжичка люта подправка към супата си, са консумирали с 60 калории по-малко калории от тези, които - без допълнителна лютивина.

Работете в градината

По принцип не свързваме градинарството с отслабване, но може би трябва. Градинарството има потенциал да изгаря до 250 калории на час. Което е стимул да помислите за засаждане на зеленчуци и цветя.

Медитация

Можем ли наистина да отслабнем, докато практически седим неподвижно? Всъщност – да. Сред огромните здравословни ползи от медитацията, изграждането на съзнателна практика може да помогне за намаляване на желанието ви за висококалорични храни.

Гответе

Приготвянето на храна често означава кълцане, смесване и сотиране. Правете каквато и да е комбинация от това за общо 40 минути и ще изгорите 128 калории, преди дори да сервирате на гостите си яденето. Плюс това ще има изгорени бонус калории по време на неизбежното почистване.

Спете в студена стая

Поддържането на спалнята хладна е полезно и помага за изгарянето на калории, защото, когато нашата телесна температура спадне, ние изгаряме калории, за да го поддържаме топло.

 

Пазарувайте

Можем да поддържаме форма, като се разхождаме из магазина за хранителни стоки след работа, спираме в търговския център през обедния си час или обикаляме фермерските пазари през уикенда. Ходенето, дори и с бавно темпо, изгаря три пъти повече калории, отколкото да седим.



Добави коментар