10 начина, по които саботирате диетата си

212
10 начина, по които саботирате диетата си

Избягвайте ги

Отслабването не е лесна задача и постигането й често е съпътствано от грешки, спадове и пикове. Наред с това сме затрупани от много противоречива информация, която допълнително ни обърква,  кое е правилно и кое не. Ето няколко начина, с които саботираме целта си, без да го осъзнаваме.

Пиете от пластмасови бутилки

Пийте вода, но и внимавайте как съхранявате водата. Изследванията показват, че бисфенолът (BPA), който се намира в пластмаса, води до повече мазнини в организма. Изследванията показват, че хората с най-висока концентрация на BPA в урината е по-вероятно да имат наднормено тегло.

Избягвате десертите

Става въпрос за умереност. Това включва и сладките храни, които ядете в деня. Никога не е добре да ги махате напълно. Всъщност проучване показа, че хапването на нещо сладко може да помогне да отслабнете, но нека това бъде на закуска.

Искате съвършенство

На първо място си отговорете, коя е истинската причина, която ви мотивира да започнете тази програма за отслабване. Щом имате това желание, трябва да си дадете шанс да успеете и не бъдете перфекционисти.

Емоционално хранене

Отговорете си, какво ви накара да се нахвърлите към поредната поничка и как се почувствахте след това? Просто не дръжте такива храни  около вас и ако сте под стрес, излезте за 10 минути.

Разчитате на протеинови барове

Протеиновите барове и шейкове са "здравословни" храни, които саботират целите ви, тъй като те имат твърде много изкуствени подсладители. Дори да приемате такива с нулева калоричност, е по – вероятно да компенсирате с друга храна.

Ядете сладки неща в грешното време

Не трябва да отрежете десерта от менюто си, но ако го изядете в правилното време. Най-добре е това да стане около тренировката, за да бъде усвоено качествено.

Контактувате с грешните хора

Често хората могат да ви накарат да се почувствате зле или виновни, ако не искате да ядете или пиете нещо. Те не оценяват усилията ви и това може да саботира целите ви. не говорим за един път като изключение, а като тенденция по няколко пъти е седмицата.

Постоянно се мерите

Хубаво е да следите килограмите си, но ако в една седмица сте свалили определени килограми, това може да ви ентусиазира и да ви накара да се възнаградите с няколко не особено полезни ястия.

Харесвате продукти, заменящи храната

Не се подлъгвайте от маркетинга. Много от заместващите храни са свръхкалорични и са пълни със захар под формата на концентрирана фруктоза. Дори да нямат добавки или вредни съставки, смутита, шейкове или течни коктейли не заменят истинската храна, защото те не правят нищо, за да създадат дълготрайно удовлетворение.

Ядете "здравословни" закуски

Гранола барчетата винаги са смятани за "здравословна" храна, но въпреки това са пълни със захар и мазнини. Ароматизираните кисели млека имат също тонове захар. Затова четете етикета и внимавайте дали няма да ви навредят.



Добави коментар