За водата и горещините

49
За водата и горещините

Колко и каква?

Водата в горещините компенсира загубата на течностите от изпотяването. Тя улеснява процеса на детоксикация чрез по-бързо отстраняване от организма на отпадните продукти от обмяната, като облекчава процесите на отделителната система.

В условията на висока температура на въздуха периферните кръвоносните съдове се разширяват, а последицата е ниско кръвно налягане с омаляване до припадък. Затова, особено изтощените и възрастните хора, трябва да избягват излизане на открито в най-топлите часове на деня между 11-16 ч., а у дома да изпиват по 1-15 литра вода на ден - без страх, че ще си повишат кръвното налягане.

На някои работни места е осигурена минерална вода за пиене, което е прекрасно решение за поддържане на добрия тонус и здравето на хората. Лична грижа на всеки човек е да изпива по 1- 1.5 литра вода ежедневно и там, където работодателите не са помислили за това.

Чешмяната вода в населените места отговаря на хигиенните стандарти за питейна вода и когато ви е вкусна, можете да пиете и от нея. Ако не харесвате водата от водопровода, опитайте да я подобрите чрез каните с филтри за домашна употреба, които значително подобряват вкуса на чешмяната вода.

Правило за пиене на бутилираните води е да се редуват изворите. Когато пиете минерална вода, без да провеждате някакво лечение с нея, добре е да разнообразите избора си, като посягате към вода от различните изори. От тези съображения за предпочитане е трапезната вода, препоръчва bTV.

Когато решите да излезете навън, не забравяйте бутилката с вода. Създайте си този навик, за да протича ползотворно денят ви и да понасяте с лекота горещите дни.



Добави коментар