Спрете болката в гърба за 3 минути

91
Спрете болката в гърба за 3 минути

Нямате оправдание да откажете!

Водите заседнал начин на живот, нали? Предлагаме ви три прости упражнения, които ще ви осигурят здравословно разтягане, както и профилактика срещу болки в областта на гърба и кръста.

Необходими са ви само три минути всяка сутрин!

Упражнение 1: Легнете по гръб. Бавно притеглете дясното си коляно към гърдите. След това направете същото с лявото коляно. Постарайте се по време на упражнението да отпуснете мускулите на гърба. Останете в позата една минута.

Седенето съкращава живота

Упражнение 2: Легнете по гръб. Придърпайте колената си към гърдите и ги обгърнете с ръце. Започнете да правите плавни полюлявания.



Упражнения за женско самочувствие

Упражнение 3: Легнете по корем, сгънете ръцете в лактите и се опрете с длани на пода. Изпълнете Бхуджангасану. Тази асана развива гъвкавостта и е една от най-полезните за здравето на гръбначния стълб.

Клекове и коремни преси



Добави коментар