Не пийте болкоуспокояващи при внезапно главоболие

593
Не пийте болкоуспокояващи при внезапно главоболие

Внезапната поява на силно главоболие може да е симптом на животозастрашаващи заболявания

Приемът на лекарства за главоболие може да доведе до фатален риск за здравето, каза неврологът Александър Евдокимов пред руския Канал 5. Според него внезапната поява на силно главоболие може да е симптом на животозастрашаващи заболявания.

"Главоболието може да се появи при състояние преди инсулт, хипертонична криза и съдова аневризма. Ако човек го потисне с лекарства, това може да доведе до много по-сериозни последици за здравето, включително до смърт", обясни Евдокимов.

Лекарят предупреди пациентите да не подценяват това състояние, тъй като приемането на болкоуспокояващи може само да заглуши временно симптомите, а болестта ще продължи да се развива. "Така ще загубите ценно време за лечение", каза лекарят, цитиран от БГНЕС.

Евдокимов съветва, в случай на силно и необичайно главоболие, което не сте изпитвали преди, веднага да се консултирате с лекар, за да се избегнат негативни последици.

Добави коментар